Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
inte många som rör sig i närheten av garaget men jag såg inget suspekt när jag åkte.. men de såg/hörde antagligen när jag körde in den...Kawwa skrev:2603882Vilka kan ha sett dig parkera crossen där?
20 000 kostade den mig + 50 mil för att hämta den..Unidoc skrev:2603922Tråkigt att du bara fick ha den en sån liten stund,torskade du på mkt stålar eller?
nae.. alla känner alla i det garaget så det var det inte.. men jag är bra sugen på att dra 230 volt i nya crossen, + och - sladd till vardera handtag!!Marie L skrev:2603956Jo det låter onekligen som ett "insiderbrott". Det borde göra det till ett guldläge att gillra en fälla med den nya hojen.
jodå, polisanmälde så fort jag hadde konstaterat att den var stulen! nä ingen vidare bild, men jag har några små kännetecken så jag skulle känna igen den om jag såg den igen (förutsatt att de inte fixat om den vilket de säkerligen gjort)Micke944 skrev:2608566Har du nån bild på den lr nått särskilt man känner igen den på??
Kan nog vara ide att polisanmäla den även om du inte har ramnummer, blev själv förvånad över hur effektiva västerås polisen var
jag gjorde det.... jag fantiserade om att slå någon blodig ett bra tag!.. men nu har jag en ny cross så nu har jag annat att tänka påMr Helmut skrev:2609647Låter som att du inte tar de så hårt.
Sen om du ska ha lite kul kan du ju köpa något larm med sökfunktion så kan du ju bara åka hem till dom om dom skulle sno den också.
nej men det kan få tjuvarna att välja crossen i garaget bredvid!Emmi skrev:2609890Lås stoppar inte en tjuv som vill ha prylarna.
joodå, visste inte ens att det gick att försäkra en oreggad cross?!?wdac skrev:2609919men försäkring fixar man ju omgående vid köpet, du körde den väll inte oförsäkrad på flak/släpet hem?
-=MaCCan=- skrev:2609552Är du sugen på en "ny" bil där nycklarna sitter i eller![]()
En mobiltelefon som är kopplad till telia och funktionen friendfinder.danjel skrev:2611347snipp...
jag gjorde det.... jag fantiserade om att slå någon blodig ett bra tag!.. men nu har jag en ny cross så nu har jag annat att tänka på
har du eller någon en billig lösning på larm med "sökfunktion"? ...snipp
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti