Mitonga har rea nu

R1 racer skrev:
Visst är dom fantastiska med sina svävande priser :rolleyes:

3 olika prisuppgifter på samma produkt,går de efter vädret må tro eller bra/dåliga dagar :va

Skiljer 500-1000 kr i pris vid tillfällena.
Det var/är inga rea tider osv.

Lite frustrerande.

Tycks ha fått lite prislistor nu på hemsidan.

På samma produkt? Låte rju skumt. Frågat dem om anledningen? Det kan inte vara så att de billigare är äldre osv? En tanke bara..jag skulle frågat..

TouchMan65 skrev:
På samma produkt? Låte rju skumt. Frågat dem om anledningen? Det kan inte vara så att de billigare är äldre osv? En tanke bara..jag skulle frågat..

Tydligen kännt fenomen,andra med som lämnat liknande uppgifter ang priser.

Jo det var samma produkt och åldern på denna produkt gör ingen skillnad heller.
Numera har dom tydligen några prislistor på sin hemsida och räknesätt på import produkter.

I slut ändan tjänade jag strax över 1000 kr på att se mig om efter annan leverantör av denna produkt :tummenupp

I övrigt tycker jag dom är ganska okej och har inget emot att se mig efter deras produkt sortiment (det lät väl bra).

Last edited:
R1 racer skrev:
Tydligen kännt fenomen,andra med som lämnat liknande uppgifter ang priser.

Jo det var samma produkt och åldern på denna produkt gör ingen skillnad heller.
Numera har dom tydligen några prislistor på sin hemsida och räknesätt på import produkter.

I slut ändan tjänade jag strax över 1000 kr på att se mig om efter annan leverantör av denna produkt :tummenupp

I övrigt tycker jag dom är ganska okej och har inget emot att se mig efter deras produkt sortiment (det lät väl bra).

Inget enhetligt där inte! Är det olika säljare du frågade eller hur gick det till? Verkar vara samma när det gäller försäkringar - kan ju vara olika minut för minut. Fast de sparar förfrågan i databasen?

Tycker nog annars de verkar ha bra sortiment, men tids nog ser man ju hur det går. Bra hoppas jag. Bra med konkurrens IMHO, men på lika villkor.

TouchMan65 skrev:
Inget enhetligt där inte! Är det olika säljare du frågade eller hur gick det till? Verkar vara samma när det gäller försäkringar - kan ju vara olika minut för minut. Fast de sparar förfrågan i databasen?

Tycker nog annars de verkar ha bra sortiment, men tids nog ser man ju hur det går. Bra hoppas jag. Bra med konkurrens IMHO, men på lika villkor.

Japp helt otroligt nog samma säljare.

Apropå Mitonga;
Någon som vet om man får A/F värden av dom vid bänkning?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT