Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hade mitonga skrivit det hade det varit reklam. Men att tipsa och hjälpa MC-vånner är bara snälltAleX skrev:(om detta är reklam eller liknande så ta bort tråden)
Vi lyder alltid dig AleX, det blev en ny Nitrokruka här + visir + knäpuckar (ska sätta vinkelslipen i dom direktAleX skrev:Jag va precis på mitonga i lomma o de har rea nu.
så passa på att byt upp er hjälm eller så till sommaren
(om detta är reklam eller liknande så ta bort tråden)
Köp ett set till då? Det lär ju gå åt ändå.JKay skrev:Är det inte typiskt! När man väl har köpt nytt set med däck...då får man ett framdäck av Mitonga när man köper nytt bakdäck!![]()
Har jag otur eller otur??
Maverick_ou812 skrev:Köp ett set till då? Det lär ju gå åt ändå.![]()
AleX skrev:Jag va precis på mitonga i lomma o de har rea nu.
så passa på att byt upp er hjälm eller så till sommaren
(om detta är reklam eller liknande så ta bort tråden)
Lösning, öronproppar.El Garto skrev:Tack för tipset. Ska dit i morgon. Letar efter ny hjälm. Krav: TYST
El Garto skrev:Tack för tipset. Ska dit i morgon. Letar efter ny hjälm. Krav: TYST
El Garto skrev:Tack för tipset. Ska dit i morgon. Letar efter ny hjälm. Krav: TYST
xyx skrev:Tror inte Mitongas Nitro-hjälmar är vad du är ute efter isf![]()
De har så jäkla mycke små pinaler på sig som sticker ut att de omöjligt kan vara tysta.
Vet inte om Addemoto i Lomma fortfarande säljer Schuberth, men annars är det mitt tips.
TouchMan65 skrev:Visste detta egentligen för längesedan och att de skulle öppna igår 3 mars. Men ville inget säga pga reklam-risken. Dock är det kul att ha sett de nya lokalerna innan nyår.
Har en Nitro-hjälm...öppningsbar. Den är allt utom tyst IMHO.
El Garto skrev:Ja, öppningsbara hjälmar är nog svårt att få tysta med alla skarvar.
Snacka med gamle aka Darth Vader med sin "phyyyshhh, welcome to the Dark side" hjälm eller Robz. Dom kan säkert hjälpa till.El Garto skrev:Ja, öppningsbara hjälmar är nog svårt att få tysta med alla skarvar.
Maverick_ou812 skrev:Vi lyder alltid dig AleX, det blev en ny Nitrokruka här + visir + knäpuckar (ska sätta vinkelslipen i dom direkt).
Hur får du ihop detta? Jag träffade bara en PIX, det räcker långt..Robz skrev:Handlade depåstödfram 390 pix!!!
Bobbiner bak 290 pix !!!!
Kraschpuckar övre - 900pix efter lite rabatt tjaffs....
![]()
Ja vilka lumpna säljtrix! Tur man har vinkelslip!! Du fick med dig lite olja tror jag?_basse_ skrev:Hörde att dom fick tvinga på dig puckarna...dina gamla var tydligen inte slitna....(inte mina heller)
Stod bakom dig i kön.
Grattis Mitonga!! Jäkligt fina lokaler!
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |