Misstänkt för vårdslöshet

Jag tycker vi litar på den goda åklagarens goda omdöme och säger att det är helt okej att slanga vidare :yoparty

Clifton skrev:
2305288 Men fan vill juh inte åka dit för nåt jag inte gjort. Vet inte varför hon säger det. Men hon verkar inte ha varit så uppmärksam heller. Fick höra hennes vittnesmål från polisen o där hade hon sagt att det va en gul o röd mc. Men min är juh svart o koppar.

nä som sagt lite bevisning måste det finnas, annars hade dom nog kunnat sätt ditt dig för palme mordet också, då kärringen sett en röd/gul mc vid det tillfället med :)

kärringar... man blir ju bra trött på dem...
var själv med om en olycka...en bil missade väjningsplikten och jag blev splattad mot hans dörr i ca: 40km/h vid kollisionen....bromsade 22 m innan... vilket betydde att min fart innan inbromsningen var 70km/h...

nu till det roliga... jag blir anmäld för vårdslöshet i trafik pga att en kärring sett mig åka på bakhjulet 5 min innan... och sen ångrar hon sig och säger att jag kommit på bakhjulet direkt innan smällen i 140-150km/h...samtidigt som ja kör om en bil... i en skarp kurva... troligt....
kom visst otroligt fort på min svarta hoj....som e RÖD!!!

Clifton skrev:
2305268

Hur stor är risken att jag åker dit på det här. Det är juh bara ord mot ord som de har att gå på.

...

Edit: nästa gång läser jag hela tråden innan jag svarar :rolleyes:

Last edited:
Clifton skrev:
2305288 Men fan vill juh inte åka dit för nåt jag inte gjort. Vet inte varför hon säger det. Men hon verkar inte ha varit så uppmärksam heller. Fick höra hennes vittnesmål från polisen o där hade hon sagt att det va en gul o röd mc. Men min är juh svart o koppar.

Kör stenhårt på hennes felaktiga vittnesmål. Försök att trasa sönder hennes berättelse och du har en bra start med färg sättningen på din hoj.

knutten10 skrev:
2528185 Kör stenhårt på hennes felaktiga vittnesmål. Försök att trasa sönder hennes berättelse och du har en bra start med färg sättningen på din hoj.

[känd melodi] Å så läser vi hela tråden och vad hittar vi väl där, ja vad hittar vi där?

-Jo att inget åtal väcks.

:1pajas

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...