Missnöjd efter frisörbesök ?

Och så sjunger vi, alla tillsammans!

Ett

Två

Tre

"Med Starlet i handen, och hårstrån i min mun...

lalala

går förbi, en blankpolerad Chevrolet, och vad får jag seee-eeeeeee...."

:yoparty

2724896 Jag blir ofta missnöjd efter besöket. Men eftersom jag vägrar betala vitt så pyntar jag mkt billigt men det är inte samma sak som en dålig klippning i mina ögon. Nåväl, det är helt ok för 150:- men mer är det inte.
Hade jag varit snyggare för övrigt så hade jag varit sur men nu hjälper inte en snygg frill så då skiter jag i det.
Är det bara jag eller har du blivit väldigt bitter på senaste tiden? :(

Till alla er killar där ute kan jag berätta att det finns massor med wannabe-frisörer som gärna klipper gratis!

Det är BARA brewdar som blir besvikna och missnöjda efter frisörbesök. Det är sällan man orerar med någon av det kvinnliga släktet som faktiskt är nöjd efter att ha varit hos frisören. Okej, de kan vara nöjda, men det är alltid någon liten jävla grej att gnälla på. Blir man missnöjd, fine, säg det till frisören. Sen tar naturen sin gilla gång och _hör och häpna_ håret växer ut igen (förhoppningsvis).

Till alla er killar där ute kan jag berätta att det finns massor med wannabe-frisörer som gärna klipper gratis!

Han är jefligt bitter :fakta

Checka "Sluta snusa-tråden" så får du en hint om vad det kan bero på.

Jag tycker alltid att jag har varit bitter, speciellt nu i vinter när det inte ens är vinter :mad: Fast vad är det som är bittert med att klippa sig?

Det är BARA brewdar som blir besvikna och missnöjda efter frisörbesök. Det är sällan man orerar med någon av det kvinnliga släktet som faktiskt är nöjd efter att ha varit hos frisören. Okej, de kan vara nöjda, men det är alltid någon liten jävla grej att gnälla på. Blir man missnöjd, fine, säg det till frisören. Sen tar naturen sin gilla gång och _hör och häpna_ håret växer ut igen (förhoppningsvis).

Sant detdär, väldigt sällan jag hört nån kille klaga på frisören. Kan bero på att killar oftast har lite enklare frisyrer än tjejer men..

Men en sak jag inte begriper mig på, när jag ska klippas så berättar jag hur jag vill ha det och talar med frisören under tiden så det inte blir några missförstånd. Då kan man ju kommentera saker direkt och inte hemma (eller som här, på universitetsfiket bland alla väninnor)

Gick när frillan var halvfärdig en gång. Inte tal om att betala. Men då var det tamefan inte snyggt någonstans :keps

Killar säger TILL hur dom vill ha det..därmed kan det kännas som om dom är gnälligare och petigare när dom sitter i stolen...dock sitter tjejerna knäpptysta och sedan kommer dom pionröda och med gråten i halsen nästa dag och tycker att något inte var bra...BÄTTRE att va lite aktiv (och skita i Veckorevyn ett tag) o se vad man gillar o inte gillar då man klipps...

Last edited by a moderator:
trimmer: 200 kr (eller om det bara var 149...)
+
och sen 5 minuter varannan vecka/fredag...
=
snyggast i stan

(synd bara att X antal människor ska kopiera en...)

En bra karl klär i allt... Med andra ord, det har aldrig blivit dåligt...

Brukar dock säga till frisören att jag vill ha håret kortare och frågar hon något så säger jag att hon får göra som hon vill bara jag inte SER nyklippt ut.

Skulle te klippa för mycket så löser det sig med tiden...

Jag tycker alltid att jag har varit bitter, ....

Jag håller med. Inte fan är du värre än vanligt? :pannkyss

Seriöst, vem fan orkar bry sig om en klippning inte blev perfekt? Skiten växer ut igen så får man göra det bättre nästa gång....

En gång blev jag rätt sur iofs, men det var för att jag blev vek pga ett charmigt kjoltyg som viftae med saxen och övertygade mig om att jag borde ha vax i håret..... Kändes ju för fan som om någon spottat i huvet på mig. MEn jag får skylla mig själv. Firsörskor har inte rätt bara för att de är charmiga, det är bara jag som glömmer det emellanåt...

trimmer: 200 kr (eller om det bara var 149...)
+
och sen 5 minuter varannan vecka/fredag...
=
snyggast i stan

(synd bara att X antal människor ska kopiera en...)
Skulle jag passat i det skulle jag köra bort allt direkt! :tummenupp

Jag håller med. Inte fan är du värre än vanligt? :pannkyss

Seriöst, vem fan orkar bry sig om en klippning inte blev perfekt? Skiten växer ut igen så får man göra det bättre nästa gång....

En gång blev jag rätt sur iofs, men det var för att jag blev vek pga ett charmigt kjoltyg som viftae med saxen och övertygade mig om att jag borde ha vax i håret..... Kändes ju för fan som om någon spottat i huvet på mig. MEn jag får skylla mig själv. Firsörskor har inte rätt bara för att de är charmiga, det är bara jag som glömmer det emellanåt...

Så farligt är det ju verkligen inte :tungan:tummenupp

Jag har blivit missnöjd massor av gånger men egentligen bara blivit uppriktigt skitförbannad en gång...

Jag fick för mig att jag skulle göra lite nya guldfärgade slingor i mitt då superblonda hår...
Sagt och gjort, gick jag till frisören och eftersom jag skulle på min systers bröllop samma helg så ville jag inte riskera något utan beställde tid på Hair and Face Stockholm. "Lite dyrare - lite bättre" tänkte jag...

Den lilla "frisör-slynan" hjälpte mig att hitta en nyans som hon trodde skulle bli sååå bra i mitt hår och skred till verket. Efter en liten stund hade jag folie-paket utspridda i hela håret och såg ut som en jäkla fåntratt som rymt från "det våras för rymden" inspelningen.

När allt var klart så blev det inte riktigt som jag tänkt mig... Mina "guld" slingor blev grå... så jag såg ut som en gammal tant :mad:

eftersom klockan var mycket så bestämde JAG att jag kommer imorgon (fredag) och fixar eländet.. för så här kan jag ju inte se ut...

Så dagen efter satt jag i frisörstolen igen för att försöka få bort det grå.
Här ska ju tilläggas att jag fått gå runt och skämts på jobbet hela dagen, så jag var sur redan när jag kom...

På med allt folie igen.. och sedan när hon plockar ur dem för att skölja utbrister hon... "OJ, Hur kunde det bli den färgen?!?!"

slingorna som tidigare varit grå hade nu blivit knallrosa

Hon erbjuder sig att färga hela mitt hår mörkbrunt men jag vägrar, för jag har fått nog... kräver pengarna tillbaka och fick gå på min syrras bröllop i rosa hår :huvet

Såg ut som en "my little pony" och alla trodde att jag fått värsta sortens 30-års kris... :trixie

Efter dett klipper jag mig bara på salong.. slingor gör jag själv...

/issi

Killar säger TILL hur dom vill ha det...

Precis!

När jag går till frissan och blir tillfrågad hur jag vill ha det säger jag: "Kortare"
Duger inte det säger jag: "Det blev bra när du klippte mig för fyra månader
sedan. Klipp av alla strån så långt som dom växer på fyra månader."

Jag har aldrig blivit missnöjd.

Jag har blivit missnöjd massor av gånger men egentligen bara blivit uppriktigt skitförbannad en gång...

Jag fick för mig att jag skulle göra lite nya guldfärgade slingor i mitt då superblonda hår...
Sagt och gjort, gick jag till frisören och eftersom jag skulle på min systers bröllop samma helg så ville jag inte riskera något utan beställde tid på Hair and Face Stockholm. "Lite dyrare - lite bättre" tänkte jag...

Den lilla "frisör-slynan" hjälpte mig att hitta en nyans som hon trodde skulle bli sååå bra i mitt hår och skred till verket. Efter en liten stund hade jag folie-paket utspridda i hela håret och såg ut som en jäkla fåntratt som rymt från "det våras för rymden" inspelningen.

När allt var klart så blev det inte riktigt som jag tänkt mig... Mina "guld" slingor blev grå... så jag såg ut som en gammal tant :mad:

eftersom klockan var mycket så bestämde JAG att jag kommer imorgon (fredag) och fixar eländet.. för så här kan jag ju inte se ut...

Så dagen efter satt jag i frisörstolen igen för att försöka få bort det grå.
Här ska ju tilläggas att jag fått gå runt och skämts på jobbet hela dagen, så jag var sur redan när jag kom...

På med allt folie igen.. och sedan när hon plockar ur dem för att skölja utbrister hon... "OJ, Hur kunde det bli den färgen?!?!"

slingorna som tidigare varit grå hade nu blivit knallrosa

Hon erbjuder sig att färga hela mitt hår mörkbrunt men jag vägrar, för jag har fått nog... kräver pengarna tillbaka och fick gå på min syrras bröllop i rosa hår :huvet

Såg ut som en "my little pony" och alla trodde att jag fått värsta sortens 30-års kris... :trixie

Efter dett klipper jag mig bara på salong.. slingor gör jag själv...

/issi

Upp med bildbevis! :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey