Misslyckad wheelie

Fortsätter med två till då :D

Bifogat

• 2007-07-12%20292liten.jpg
    2007-07-12%20292liten.jpg
    128.4 KB · Visningar: 81
  • peter.JPG
    peter.JPG
    94.9 KB · Visningar: 78
Last edited:
Ja vad säger man...inte undra på att försäkringarna har så höga premier,undrar vad han i pickisen sa till killen efteråt. Han kanske skulle hålla till på Barkarby istället för att praktisera detta på allmän väg.....men det är klart, ingen dog så man får väl va glad för det...

Ja vad säger man...inte undra på att försäkringarna har så höga premier,undrar vad han i pickisen sa till killen efteråt. Han kanske skulle hålla till på Barkarby istället för att praktisera detta på allmän väg.....men det är klart, ingen dog så man får väl va glad för det...

HAhaha så hade du inte sakt om du kunde whellia... :yoparty
Är ju ingen spänning att köra på en flygplats... :trött

Även riktigt duktiga stuntåkare kraschar också så det är svårt att bedöma skicklighetsgraden på föraren bara för han kraschar...

Killen ha ju stenkoll.....
Hade han landat rätt i de läget hade han ju sjungit falsett
i den lokala kyrkokören vid de här laget.:D

Haha. Nu drar du sakerna till sin yttersta spetts. Givetvis är inte jag 100 procent laglig hela tiden, även om jag aldrig kör så jag inte har stor kontroll. Allting handlar om att ta hänsyn och visa respekt för de i sin närhet, i detta fall övriga vägtrafikanter.

Kalla mig vad du vill. :pannkyss
Jargongen på sh är underbar. :tummenupp

Tror faktiskt att det var "changco" på filmen. Det är därför han blev sur på dig.:)

Ha ha ha, solklart en galen mördarmorfar bakom ratten på suven som körde på mc:n juh :D

Haha! Ungefär vad jag tänkte. Han måste fan ha sett hojen komma glidande men tänkte "jag tar en punktering för att få pensionera hela hojhelvetet!"

Hahaha!

Last edited:
Fin spatial spridning på plasten tycker jag! En estetiskt fulländad krasch med en förnedrande inledning där han sprattlar bakom hojen innan den går omkull :hihi

haha jag var också impad av hur den filmen lyckades få med själva kärnvärdena inom hojvurpor, plasten, tumblandet , brilljant

Last edited by a moderator:
Jag gillar mördarfarbrorn i filmen han kan ju inte ha missat den vurpan, så länge tittar man inte bort från vägen...det hade varit så enkelt för honom att styra liteåt höger för att undvika hojen...

Sen såg det jävligt roligt ut när han hängde i styret på hojen

.... Har man väl börjat slanga på riktigt en gång, så är det fanimej det enda man sysslar med från det att nyckeln sitter i tändningslåset till det att man parkerar hojen för dagen. Det är sjukt beroendeframkallande!

Ja, det är konstigt att staten inte börjat ta ut nöjesskatt på sådant, för det är helt vansinnigt berikande :tummenupp

Tack, Mögel,bla bla.

Medalj%201%20(kopia).gif

Du äää ba så jävla snäll asszzååååå

Last edited by a moderator:
ha ...vicken härlig tråd:)
Suv ägaren såg väl sin chans o få lite nya däck o en "liten" framvagnsinställning..:tummenupp

HAhaha så hade du inte sakt om du kunde whellia... :yoparty
Är ju ingen spänning att köra på en flygplats... :trött

Ja där har du rätt,för jag har aldrig försökt köra på bakhjulet. Jag hoppas att du ändrar inställning,så slipper vi kanske läsa om ytterligare en som omkommit
på Mc.... Vi borde vara lite mer tacksamma att man ordnar kvällar på Barkarby,samt att vi fortfarande kan köra sporthoj,men det hänger väldigt mycke på hur vi själva uppträder bland våra medtrafikanter.....

Ja känslan att imponera verkar vara starkare än iQ

Ja där har du rätt,för jag har aldrig försökt köra på bakhjulet. Jag hoppas att du ändrar inställning,så slipper vi kanske läsa om ytterligare en som omkommit
på Mc.... Vi borde vara lite mer tacksamma att man ordnar kvällar på Barkarby,samt att vi fortfarande kan köra sporthoj,men det hänger väldigt mycke på hur vi själva uppträder bland våra medtrafikanter.....

Det är nog ingen fara jag kör sakta på bakhjulet...:tummenupp

Vi har ingenstans att köra här i gbg så då måste man ut i trafiken hälst upp och ner för avenyn (Mest folk där) :yoparty Hade vi fått en flygplats att köra på hade jag lätt hållt mig där... :hojbusa

Det är nog ingen fara jag kör sakta på bakhjulet...:tummenupp

Vi har ingenstans att köra här i gbg så då måste man ut i trafiken hälst upp och ner för avenyn (Mest folk där) :yoparty Hade vi fått en flygplats att köra på hade jag lätt hållt mig där... :hojbusa

Jag tror säkert att du klarar av hojen på ett strålande sätt....det jag är orolig för är ditt sätt att se på saken.Du skall veta att det finns starka krafter för att göra begränsningar i våran rätt att köra snabba sporthojar. Jag tycker det vore tråkigt om man bara fick ha hojar upp till 250cc. Ni borde istället gå ihop och jobba för att få en plats att köra stunt på.....

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra