misslyckad förare

På en tidigare arbetsplats var en förman otrevlig mot mig.
Han lagrade sina däck på fabrikens lager.
Jag fyllde i en rejäl skvätt vatten i varje däck.
Var det fel?

Om han är otrevlig mot dig, vaför vara snäll mot honom?
Vattenkyld luft gör minst 30 km mer i timmen

Är det någon som kör med nitriogen-luft, jag menar från tub utan regulator? Koppla slang rakt mot munstycke? Om inte så prova och meddela sedan mig. Har hört att det är bra som f-N

:( om nån gör det

Ja sporthoj.com har verkligen det där lilla extra, och det finns vissa man verkligen kan lita på vad det gäller leverans.

Denna tråden började med en snubbe som ouuiiilade svajigt, andra utublänken med puchslangandet fick mig att grina av skratt och nu sist så diskuteras luft i däcken. Detta mina damer och herrar skulle jag vilja kalla riktig humor!

Haha, så jäkla roligt att denna luftfrågan alltid dyker upp förr eller senare på vårkanten. Var är den tråden där det faktiskt fanns folk som gick på det? :D

Vadå? Är det någon som har tvivlat på denna lilla enkla åtgärd (av olika slags lösning) som kan ge så stora positiva effekter? Det är ofta att komma på det enkla som kan ge så bra eller stora resultat.
Kom inte här och påstå felaktigheter om du inte själv har forskat i ämnet!!!:fakta :ajjabajja

Jag har en kompis som också köpte luft från en kille på Ebäj (ren tunn alpluft).
Han bad att få den i en speciell lufttät plastkartong, men när han sen öppnade kartongen så blev han blåst

Till våren funderar jag på att ta tillvara min egen metangas, som är lätt, och se om det kan ge snabbare svängegenskaper på bana (kortbana). Vad tror ni?
Problemet är bara hur man skall kunna fylla på riktigt mycket utan att blanda ut med vanlig luft.

Vadå? Är det någon som har tvivlat på denna lilla enkla åtgärd (av olika slags lösning) som kan ge så stora positiva effekter? Det är ofta att komma på det enkla som kan ge så bra eller stora resultat.
Kom inte här och påstå felaktigheter om du inte själv har forskat i ämnet!!!:fakta :ajjabajja

Jag har en kompis som också köpte luft från en kille på Ebäj (ren tunn alpluft).
Han bad att få den i en speciell lufttät plastkartong, men när han sen öppnade kartongen så blev han blåst

Till våren funderar jag på att ta tillvara min egen metangas, som är lätt, och se om det kan ge snabbare svängegenskaper på bana (kortbana). Vad tror ni?
Problemet är bara hur man skall kunna fylla på riktigt mycket utan att blanda ut med vanlig luft.

Alpluft? duger inte Norrländs fjäll luft?

Hemlämgtan!

Alpluft? duger inte Norrländs fjäll luft?

Jag tror nog på alp-luft, skulle luften få hemlämgtan så varför inte en resa ner till kurviga Alperna, Norrländs fjäll luft får mig att tänka på stora mygg! Med fasa tänker jag på dessa mygg, tänk om de kommer med och förökar sig och sedan vill flyga iväg samtidigt.................... Så är det mellan Alp-luft och Fjäll-luft är valet klart för mig. Annars så har vi väl något som heter Norrlands Guld men hur får vi till den i gasform? Detta va svårt!

Jag köper alltid luftessence som jag blandar själv till rätt tryck och fyller på.
Då vet man att det bara är äkta råvaror. Iom att man bara tar lite essence så blir det både billigare och lättare än vanlig luft och via antiblandfiltret kan man suga tillbaka grundsatsen i flaskan när man ska byta däck.
Helt överlägset!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...