Haft inne hojen på verkstad nu efter diverse problem.
Nu när jag hämtar ut den 3 veckor senare tycker jag mig höra missljud (men samtidigt hör man ju nya ljud varje gång). Det "viner" när man kör på högre varvtal, släpper jag gasen vid höga varv slutar det.
Kan inte hitta någon läcka på avgassystemet utblåset, och det är svårt att direkt "höra sig till" var det kommer ifrån..
Dom har bytt något nållager vid växelådan, vet inte om det spelar roll.
Känner ni igen detta? Kanske kan lösa någon LC4a i gbg området att jämföra med?
Nu när jag hämtar ut den 3 veckor senare tycker jag mig höra missljud (men samtidigt hör man ju nya ljud varje gång). Det "viner" när man kör på högre varvtal, släpper jag gasen vid höga varv slutar det.
Kan inte hitta någon läcka på avgassystemet utblåset, och det är svårt att direkt "höra sig till" var det kommer ifrån..
Dom har bytt något nållager vid växelådan, vet inte om det spelar roll.
Känner ni igen detta? Kanske kan lösa någon LC4a i gbg området att jämföra med?