mission impossible

granath_ skrev:
nu är det mission impossible på 4:an..
vilken topp film! :yoparty

nån annan som tittar?? :rolleyes:

Jag hade faktiskt tänkt kolla...har inte sett ettan tidigare. Men det är så jobbigt att inte kunna pausa när man själv behagar, så jag bestämde mig för att tanka ner dom på dvd istället :gnissla Jag ser nästan aldrig filmer på TV:n längre, någon annan som varit med om det fenomenet, eller är det bara jag som har blivit för bekväm? :rolleyes:

Poffer skrev:
Jag hade faktiskt tänkt kolla...har inte sett ettan tidigare. Men det är så jobbigt att inte kunna pausa när man själv behagar, så jag bestämde mig för att tanka ner dom på dvd istället :gnissla Jag ser nästan aldrig filmer på TV:n längre, någon annan som varit med om det fenomenet, eller är det bara jag som har blivit för bekväm? :rolleyes:

hahaha, nä. det är du som blitt för bekväm :7peta

SuperMicke skrev:
Är det troligt att en helikopter kan flyga inne i en tunnel?
Nja.. att flyga i en tunnel i sig är inte så otroligt.. men att kunna flyga där med möte av ett höghastighetståg och hålla kontrollen....

Slöfluktar på Liftaren på femman i stället..
En fin klassiker :tummenupp

granath_ skrev:
5:an vilket lyx! :fatta!

själv kör man på hederlig "bon-tv" :yoparty :Bugar
Ha ha :lol Känns inte så lyxit, då jag endast har Roberts basutbud, å detta bara för Eurosport :)

Poffer skrev:

Känner mycket väl igen det fenomenet!
Har inte heller sett en film på år och dagar på TV.

Det är väl det man har burken till? ... att splittra familjen så mkt som möjligt med? :confused:

Sååååå skönt att slippa den nedrans reklamen!

Och ja. Jag tittade faktiskt lite på filmen, tyckte den var lite seg

SENSEI skrev:
Nja.. att flyga i en tunnel i sig är inte så otroligt.. men att kunna flyga där med möte av ett höghastighetståg och hålla kontrollen....
Att flyga ikapp TGV borde också vara ganska svårt med en helikopter. TGV går väl 400-500kmh eller något i den stilen? :va
Hur snabb är en helikopter? Max 200kmh?

har för mig att en av dom snabbaste helikoptrarna är apache å den gör väl ca 250? andra små skitar går väl inte över 200? :confused:

Bara se fram emot 2an som går ikväll då, där är det ju allafall med några gamla sketna Triumph *duckar* :banana

Såg den på bio när den kom och var inte så jätteimpad. Vilken bondfilm som helst är mer spännande.

granath_ skrev:
ääh, men det där var ju en turbokonverterad special bygg helikopter med NOZ ! :yoparty :Bugar

Problemet är själva huvudrotorn - om man leker med tanken att man hänger på några raketer för att höjja topfarten så uppstår ju den effekten att halva rotorn står "stilla" eller tom går "baklänges" sett relativt lufthastigheten... därav hastighetsgränsen på ca 250-300km/tim.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år