Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
granath_ skrev:nu är det mission impossible på 4:an..
vilken topp film!![]()
nån annan som tittar??![]()
Jag ser nästan aldrig filmer på TV:n längre, någon annan som varit med om det fenomenet, eller är det bara jag som har blivit för bekväm? Poffer skrev:Jag hade faktiskt tänkt kolla...har inte sett ettan tidigare. Men det är så jobbigt att inte kunna pausa när man själv behagar, så jag bestämde mig för att tanka ner dom på dvd iställetJag ser nästan aldrig filmer på TV:n längre, någon annan som varit med om det fenomenet, eller är det bara jag som har blivit för bekväm?
![]()

granath_ skrev:hahaha, nä. det är du som blitt för bekväm![]()
SuperMicke skrev:Är det troligt att en helikopter kan flyga inne i en tunnel?

Nja.. att flyga i en tunnel i sig är inte så otroligt.. men att kunna flyga där med möte av ett höghastighetståg och hålla kontrollen....SuperMicke skrev:Är det troligt att en helikopter kan flyga inne i en tunnel?
Peder Rosberg skrev:.. på femman i stället..

Ha hagranath_ skrev:5:an vilket lyx!![]()
själv kör man på hederlig "bon-tv"![]()
![]()
Känns inte så lyxit, då jag endast har Roberts basutbud, å detta bara för Eurosport Poffer skrev:Jag hade faktiskt tänkt kolla...har inte sett ettan tidigare. Men det är så jobbigt att inte kunna pausa när man själv behagar, så jag bestämde mig för att tanka ner dom på dvd iställetJag ser nästan aldrig filmer på TV:n längre, någon annan som varit med om det fenomenet, eller är det bara jag som har blivit för bekväm?
![]()
Att flyga ikapp TGV borde också vara ganska svårt med en helikopter. TGV går väl 400-500kmh eller något i den stilen?SENSEI skrev:Nja.. att flyga i en tunnel i sig är inte så otroligt.. men att kunna flyga där med möte av ett höghastighetståg och hålla kontrollen....
Inte riktigt då...Esquire skrev:Att flyga ikapp TGV borde också vara ganska svårt med en helikopter. TGV går väl 400-500kmh eller något i den stilen?![]()

granath_ skrev:ääh, men det där var ju en turbokonverterad special bygg helikopter med NOZ !![]()
![]()
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg