mission impossible

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Tro jag blir galen!!!!

Att de ska vara så S.t..s svårt att finna en återförsäljare av ljudämpare på nätet.
Min svåger bad mig att leta upp en billig bra ljuddämpre till en KAWASAKI ER-5,
inte då visste jag då att de skulle vara ett heltidsjobb att finna en! nu förstår jag varför svågern får utslag av internet.

Så nu ber jag er om BRA tipps vart man vänder sig på nätet & till bra billiga återförsäljare av just ljudämpare till en stackars ER-5:a.

(jaaa jag har provar att söka...resultat...nekas... :mad: )

E22 skrev:
Tro jag blir galen!!!!

Att de ska vara så S.t..s svårt att finna en återförsäljare av ljudämpare på nätet.
Min svåger bad mig att leta upp en billig bra ljuddämpre till en KAWASAKI ER-5,
inte då visste jag då att de skulle vara ett heltidsjobb att finna en! nu förstår jag varför svågern får utslag av internet.

Så nu ber jag er om BRA tipps vart man vänder sig på nätet & till bra billiga återförsäljare av just ljudämpare till en stackars ER-5:a.

(jaaa jag har provar att söka...resultat...nekas... :mad: )

Johans Mc i gbg har GPR till er 5...

K-24-IO, Rostfritt 3 295:-
K-24-TO, Titan 3 795:-
K-24-CO, Carbon 3 795:-

PCJ skrev:
Att du var snabbare *ler*
tackar...finns där fler bud??jag menar det vore väll skamm om det bara finns en återförsäljare i hela J... värden..

Inser att detta är en "gammal" tråd men ändå...

Har samma problem och det tråkiga är att Johans Mc är dom enda i Sverige som verkar ha ett alternativ...ännu tråkigare är att man måste såga av det gamla systemet (helsvetsad dynga) för att få på det nya...och då det nya blir olagligt (alltså inte klarar sig igenom en besikting) måste man alltså skaffa ett nytt originalsystem för att ha och byta med inför besiktningen...dyrt och jobbigt! Synd är vad det är, motorn har förutsättningar för ett riktigt gott ljud men det lär jag aldrig få höra :(

Back