misshandlad ikväll

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Jag och mina kompisar stog och prata på stan. Då kommer stans 2 bråkstakar fram och börjar bråka med en av mina kompisar. min kompis får en smäll. jag och en den andra kompisen skulle stoppa det. men då tar en av dem fram en stor träpinne och han slår till min kompis. Sen sparkar den ena samtidigt mig och sedan slår den andra mig med pinnen över halsen. Dessa killar har muckat med ett 10tal ikväll (ungefär så många som har anmält honom).

Dessa killar åker aldrig fast, för de vittnar för varandra. Hur ska vi sätta dit dem? Det är ju inte så bra att åka dit och slå ner dem precis för då får vi anmälningar på oss.... Jag har anmält, fick några märken på halsen där han slog mig med pinnen ( kändes onödigt att ge igen när de va 4 och jag 1 och jag vär väldigt för full). min bror såg hela händelsen, även han blev slagen i huvudet när han försökte hejda han med pinnen..

Jag har anmält detta, tror ni det går igenom eller måste man ta saker i egna händer??

(denna kille har blivit anmält många gånger förr men inget har hänt, polisen är slöa i vår stad...)

Vad ska jag göra? Känner mig ganska frustrerad nu när mina polare + jag och min bror har blivit misshandlade...

Fan va trist att folk ska hålla på sådär!

Ring snuten på tisdag och se om de fått in anmälan som de ska, att allt står med etc.
Sen är det bara låta tiden ha sin gång.

FreddaAbborre skrev:
2127088 Fan va trist att folk ska hålla på sådär!

Ring snuten på tisdag och se om de fått in anmälan som de ska, att allt står med etc.
Sen är det bara låta tiden ha sin gång.

Har redan ringt... Tror inte de kommer hända ngt ändå.. Snuten på stan tog kort på min kompis men inte på mig aja. Tog lite kort nu iaf så jag har ifall de blir något, ja tänker inte ge mig i första tage.

Pr0bz skrev:
2127108 Har redan ringt... Tror inte de kommer hända ngt ändå.. Snuten på stan tog kort på min kompis men inte på mig aja. Tog lite kort nu iaf så jag har ifall de blir något, ja tänker inte ge mig i första tage.

De kan ha haft mycket och göra eller nåt, men återkom på tisdag och ligg på med blåslampa!

over and out

Fattar inte vad det är påväg?? Varför detta bråkande :confused: Tror nog tyvärr att lösningen är att misshandla tillbaka. Verkar vara det enda som denna typen utav människor fattar (apstadiet)!! De skall helt enkelt får så mycket stryk av den de minst anar att de inte VÅGAR ge sig på någon igen.............

Pr0bz skrev:
2127108 Har redan ringt... Tror inte de kommer hända ngt ändå.. Snuten på stan tog kort på min kompis men inte på mig aja. Tog lite kort nu iaf så jag har ifall de blir något, ja tänker inte ge mig i första tage.

Är i V-vik ngn vecka i sommar....kan komma till dig å hjälpa dig med "problemet" :smasha

Vilka idioter, man tycker ju att dom borde åka dit om det nu är så många som har anmält dom och det dessutom finns ett flertal vittnen.

Jag var på söder ikväll, i typ fem minuter.
Så mycket äckliga ungar har jag inte sett sedan.....öh....sedan....hmmm......sedan sist jag var på söder.

fy fan

Även fast polisen kanske inte gör något så kommer nog naturen ha sin gilla gång vad gäller såna där typer, rätt som det är pucklar dom på fel person :)

Markus skrev:
2127141 Jag var på söder ikväll, i typ fem minuter.
Så mycket äckliga ungar har jag inte sett sedan.....öh....sedan....hmmm......sedan sist jag var på söder.

fy fan

Ja, kommunister allihopa.

Fyfan.

étt gäng på 40-50 ungdommar slogs (inte alla, men vissa av dem) i Nordstan i Gbg...

Jag ringer polisen. De kommer inom 2 minuter springande (typ 8 poliser) men de gör INGENTING

Bara ber dem att sluta slåss...

OK, de sluter slåss. SNuter går iväg, och de börjar igen...

Snutarna vågar inte göra nåt... de hade nog fan fått på örat av alla de ungdommarna...

Hmm.. jag har inte märkt av något bråk.. lär väl få höra några sagor på tisdag..
:fatta!

Bara och hämta järnrör/basebollträ och slå av både armar och ben samt slå ut tänderna.
Sen kommer du nog inte se av dom mer.

Tänk bara på att själv inte åka dit eller att dom känner igen dig.

Om 10(x2?) pekar ut bråkstakarna två i rätten och dessa skyller på varandra så lär dom åka dit ändå.

Pr0bz skrev:
2127082 Jag och mina kompisar stog och prata på stan. Då kommer stans 2 bråkstakar fram och börjar bråka med en av mina kompisar. min kompis får en smäll. jag och en den andra kompisen skulle stoppa det. men då tar en av dem fram en stor träpinne och han slår till min kompis. Sen sparkar den ena samtidigt mig och sedan slår den andra mig med pinnen över halsen. Dessa killar har muckat med ett 10tal ikväll (ungefär så många som har anmält honom).

Dessa killar åker aldrig fast, för de vittnar för varandra. Hur ska vi sätta dit dem? Det är ju inte så bra att åka dit och slå ner dem precis för då får vi anmälningar på oss.... Jag har anmält, fick några märken på halsen där han slog mig med pinnen ( kändes onödigt att ge igen när de va 4 och jag 1 och jag vär väldigt för full). min bror såg hela händelsen, även han blev slagen i huvudet när han försökte hejda han med pinnen..

Jag har anmält detta, tror ni det går igenom eller måste man ta saker i egna händer??

(denna kille har blivit anmält många gånger förr men inget har hänt, polisen är slöa i vår stad...)

Vad ska jag göra? Känner mig ganska frustrerad nu när mina polare + jag och min bror har blivit misshandlade...

Bor inte du i vimmerby !? Ring pippi och be henne ta hand om dem :hihi .
Skämt o sido , ni borde söka upp dessa när de är nycktra och "ta dem " dom är säkert inte lika "balla" dagtid som packade på kvällen ! Inte döda bara lemlästa lite !

Alltså självklart kommer det hända något. Men vittnar det för varandra står ord mot ord sen gissar jag att järningsmännen inte är speciellt gamla och då kommer dom bara få en utskällning så är det klart... Börja träna självförsvar så vet du vart du ska smiska dem nästa gång de försöker...

men du och en till borde ju kunna slå skiten ur dom och sen göra samma sak som dom gör, sparka dom i huvve från mig :)

Det kan bli en jävla röra, det är det också.

Anmälan hit, anmälan dit, det slår ut varandra till slut med massa motanmälningar.

Och det värsta är kedjereaktionen.
Ni fick stryk, ni spöar dom, dom spöar er, ni hämtar bröder / vänner spöar dom, dom hämtar bröder / vänner spöar er, ni hämtar era bröders polare, sen är ni uppe på en otrevlig nivå..

Jag blev misshandlad av ett gäng i malmö strax innan jul, har fortfarande inte hört hur d har gått med anmälan trots att jag har ringt o tjatat. Den ligger i balans säger dom :mad:

Min kompis pekade ut en av killarna som hoppade på mitt huvud och han anhölls men som sagt så hjälpte inte d så mycket :(

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back