Misshandlad av polis.

Fy fan så feg gris! maktmissbruk och kvinnomisshandlare.
Gör sitt "jobb" Bullshit! det är i sånadär lägen pepparspray och elpistol finns för.
Synd att folket inte bildade en "mobb" och slet den grisen i stycken.
 
Varför har folk så svårt att göra som de blir tillsagda? Han borde skjutit en av dem så hade de andra gangstrarna minsann inte.
 
Varför har folk så svårt att göra som de blir tillsagda? Han borde skjutit en av dem så hade de andra gangstrarna minsann inte.

Varför ska det vara så svårt att uppföra sig som polis? och dra inte den där valsen om att "dom får stå ut med så mkt", det är deras fucking jobb och dom vet vad dom gav sig in på när dom blev polis.
Lägg märke till "Fucking jobb" :)
 
Varför ska det vara så svårt att uppföra sig som polis? och dra inte den där valsen om att "dom får stå ut med så mkt", det är deras fucking jobb och dom vet vad dom gav sig in på när dom blev polis.
Lägg märke till "Fucking jobb" :)
"Vem vare som putta? Vad ska jag göra med mitt fucking jobb?"

Sorry, inget illa mot dig! :)
 
Sätter dock en tia på att det hade blivit lika livat om han pepparsprayat, använt tazer eller batong. Polisen gör alltid fel i vissas ögon, oavsett vad.

Varför skulle det bli livat? det är ju godkänt att använda skiten i sådana situationer.
Därimot är det många poliser som blir dömda i "förtid" pga av sånahär poliser som inte backar för att misshandla kvinnor.
Vad vann han ur situationen när han misshandlade henne med en knyten näve?.
 
...sånahär poliser som inte backar för att misshandla kvinnor.
Vad vann han ur situationen när han misshandlade henne med en knyten näve?.

Det är lite spännande att det alltid handlar om att det är en kvinna som blir misshandlad. Hade det varit en kille som knuffat polisen hade betydligt färre reagerat på slaget.
Trodde att vi i jämlikhetens kamp också skulle ge lika ansvar åt bägge könen.
Du får inte göra vad som helst bara för du råkar födas till kvinna och att det i vissa situationer passar bra att hävda att du tillhör "det svagare könet". :mad:
Knuffar du en polis får du räkna med konsekvenser, hur svårt ska det vara? :va
 
Det är lite spännande att det alltid handlar om att det är en kvinna som blir misshandlad. Hade det varit en kille som knuffat polisen hade betydligt färre reagerat på slaget.
Trodde att vi i jämlikhetens kamp också skulle ge lika ansvar åt bägge könen.
Du får inte göra vad som helst bara för du råkar födas till kvinna och att det i vissa situationer passar bra att hävda att du tillhör "det svagare könet". :mad:
Knuffar du en polis får du räkna med konsekvenser, hur svårt ska det vara? :va

Man slår ju inte en tjej/kvinna, även om hon knuffar en polis.
Polisen ska ju föregå med gott föredömme, dom haffar ju andra som misshandlar kvinnor så varför skulle detta vara annorlunda?.
Jämnställdhet handlar ju nada om misshandel bara så du vet. :)
 
Varför skulle det bli livat? det är ju godkänt att använda skiten i sådana situationer.
Därimot är det många poliser som blir dömda i "förtid" pga av sånahär poliser som inte backar för att misshandla kvinnor.
Vad vann han ur situationen när han misshandlade henne med en knyten näve?.

"Här pepparsprayar polisen [insert valfritt]!"
""Här skjuter polisen [insert valfritt] (och sedan med pyttetext) "med elpistol!""
"Här slår polisen [insert valfritt] med batong!"

Jag tror helt enkelt inte att det spelar någon roll hur han hade agerat, det hade blivit löpsedlar oavsett.

Jag har för övrigt ingen aning om hur amerikansk lagstiftning ser ut. I Sverige har ju dock JO på senare tid blivit allt mer grinig över användandet av pepparspray. Enligt JO är det ju mildare att slå någon med batong (risk för allvarliga skador) än det är att pepparspraya (temporär smärta). Oavsett vad så har polisen - världen över, antar jag - rätt att bruka våld vid ingripanden. Vilken nivå av våld som används bestäms ju av den de ingriper mot...

Vad han vann genom slaget? Tja, det såg ut som att båda slutligen greps?
Var det rätt agerat? Inte vet jag.
Var det snyggt att se? Nej, våld är sällan det.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top