Missade andra hälften av Mugello!

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Videobandet räckte bara till varv 12 av 23 och Eurosport verkar inte sända någon repris. Vore ju löjligt att missa upplösningen på vad som såg ut att bli en otrolig uppgörelse mellan Rossi, Gibernau och Capirossi. Vet alltså ännu inte vem som vann...

Kan jag se racet på Nätet?

Nyteknik skrev:
2214474 Videobandet räckte bara till varv 12 av 23 och Eurosport verkar inte sända någon repris. Vore ju löjligt att missa upplösningen på vad som såg ut att bli en otrolig uppgörelse mellan Rossi, Gibernau och Capirossi. Vet alltså ännu inte vem som vann...

Kan jag se racet på Nätet?

Det var det mest spännande racet i år....

Nyteknik..titta inte på mitt svar om du inte vill veta vem som vann..(om du fortfarande lyckats undvika att få reda på det :) )..

Hann inte titta så jag bandade MotoGP. Undvek alla hojpolare jag har, hela dagen...glad som fasen att jag hade hela racet framför mig, kom jag hem o kollade mailen först..glömde Eurosports nyhetsbrev och ser en stor fet rubrik i min inbox: ROSSI WINS MUGELLO :huvet

Edit: Är glad för den lilla krulltottens skull, men jag ville ju se det..inte läsa det

Last edited by a moderator:
oscar skrev:
2214818 Kom in i matchen snåljåp!! www.motogp.com

Har försökt regga mig på motogp.com för att kunna köpa ett medlemskap så man har tillgång till alla race live osv. Men sidan verkar inte vilja regga mig som användare, har använt både IE och Firefox men ingen av dem verkar fungera.. Någon annan som haft problem? Nån som kan säga hur det ska gå till?

Jag kommer såpass långt att jag gör registreringen, sen när jag ska logga in på sidan så kommer det en activation som säger att activation OK!. Men sen händer inte mycket mer. Försöker jag logga in igen så blir det samma historia med att den vill att jag ska aktivera igen.

:argpådato

Det måste ju fungera! vill se racet!!

-Mattias

Gustav O skrev:
2216611 En svensk och det ar en respektabel tid. Gissa!
Jag har inte själv kört på Knutstorp men vill minnas att de riktigt snabba i 250 körde strax över minuten. Men är Martin så snabb...? Heders i så fall!

Nursey skrev:
2214903 Nyteknik..titta inte på mitt svar om du inte vill veta vem som vann..(om du fortfarande lyckats undvika att få reda på det :) )..

Hann inte titta så jag bandade MotoGP. Undvek alla hojpolare jag har, hela dagen...glad som fasen att jag hade hela racet framför mig, kom jag hem o kollade mailen först..glömde Eurosports nyhetsbrev och ser en stor fet rubrik i min inbox: ROSSI WINS MUGELLO :huvet

Edit: Är glad för den lilla krulltottens skull, men jag ville ju se det..inte läsa det
Jag var förstås medveten om att någon bara för att jävlas skulle skriva vem som vann i den här tråden. Så jag var ganska försiktig när jag scrollade genom inläggen och slutade läsa när jag såg ditt. Lyckades lyckligtvis både a) spela in reprisen och b) undvika att ta del av resultatet innan jag tittade.

Det var ett av de bästa 500/MotoGP-racen någonsin. Hade Gibernau haft kvar sitt stövelskydd, Melandri undgått att köra ut i gräset och Hayden haft mod/dumdristighet att köra om till vilket pris som helst hade det blivit en klassiker. Rossi visar tydligt att samtliga förare ovanför honom i sammandraget har all anledning att vara mycket nervösa. Min gissning är att han vinner titeln med liten marginal till Capirossi. Hayden fyra efter Pedrosa. Men det är onödigt att gå händelserna i förväg: det kommer bli en stenkul fortsättning på säsongen.

Nyteknik skrev:
2217834 Jag har inte själv kört på Knutstorp men vill minnas att de riktigt snabba i 250 körde strax över minuten. Men är Martin så snabb...? Heders i så fall!
Ja det var väl en av mina mest lyckade tävlingar, eller kanske den enda lyckade egentligen.
Kvalade in på 1.06.1 på 16:e plats och kom i mål som 6:a. Första gången jag såg banan dessutom. :)

Nyteknik skrev:
Jag var förstås medveten om att någon bara för att jävlas skulle skriva vem som vann i den här tråden. Så jag var ganska försiktig när jag scrollade genom inläggen och slutade läsa när jag såg ditt. Lyckades lyckligtvis både a) spela in reprisen och b) undvika att ta del av resultatet innan jag tittade.
.

Jag lamnade ett langt mellanrum sa att du skulle slippa se det :) och det var absolut inte for att javlas :pannkyss

En sak är säker; allt snack om att MotoGP skulle bli tråkigare med färre ekipage, har kommit duktigt på skam. MotoGP blir bara bättre och bättre, hetare och hetare. En massa utfyllnadsteam på gridden tillför inte ett skit.

valmers skrev:
2219296 En sak är säker; allt snack om att MotoGP skulle bli tråkigare med färre ekipage, har kommit duktigt på skam. MotoGP blir bara bättre och bättre, hetare och hetare. En massa utfyllnadsteam på gridden tillför inte ett skit.
Att MotoGP har varit helt suveränt den här säsongen håller jag verkligen med om. Så jämnbördiga och många ekipage som möjligt skapar bäst underhållning - det är ett faktum. Men att det är färre team är väl i sig inte förklaringen till den förbättrade spänningen? Om du tror att det är så får du gärna utveckla.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back