Missa inte 'Takakrobaterna' ikväll! 2100.

Du missa inget, bytte kanal efter 5mins. Det var bara en massa bilder på byggnader och väldigt lite när de hoppade...

//M

Mingves skrev:
Du missa inget, bytte kanal efter 5mins. Det var bara en massa bilder på byggnader och väldigt lite när de hoppade...

//M

Hur fan vet du det om du bytte efter fem minuter? :rolleyes: Det var ju dom sista 20 som det var hoppande. Förvisso har jag sett bättre klipp med dom men det var fortfarande ballt. Tycker jag. ;)

Det finns en film med dom killarna tror jag , det ska vara nån film som handlar om inbrottstjuvar eller rånare , killarna ska vara brottslingar som hjälper en polare i knipa om jag kommer ihåg rätt......Yamakasi heter filmen och finns på lite olika hubbar.(har inte sett den själv än så jag vet inte om den är bra)

Ken Keniff skrev:
Det finns en film med dom killarna tror jag , det ska vara nån film som handlar om inbrottstjuvar eller rånare , killarna ska vara brottslingar som hjälper en polare i knipa om jag kommer ihåg rätt......Yamakasi heter filmen och finns på lite olika hubbar.(har inte sett den själv än så jag vet inte om den är bra)

Tyvärr är den inte speciellt bra. Jag har den. :)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard