Missa inte ikväll!

Det ska vi naturligtvis försöka se.Tack för tipset. :crash

2vua91x.jpg

Skulle vilja veta om trafikverket hade någon hypotes om varför den låga mätningen hade kunnat vara "kvalitetsbristande", om de hade någon förklaring varför mätningen kunnat visa så låga värden om vägen inte skulle varit hal. För som jag förstod det var det anledningen varför de inte ville dela med sig av den rapporten. För visst är det viktigt att ge ut korrekt information. Men om det nu inte fanns anledning att tro att mätningen var gjord inkorrekt eller hade några brister så är det klart att informationen ska delas. Skulle det vara så att de inte hade hunnit verifiera att det var en korrekt gjord mätning vid polisens förfrågning så ska ju även det tas upp av trafikverket tycker jag.

Försöker vara objektiv i saken, men tycker trafikverket verkar oklara i sitt försvar. De hade inte mycket att komma med. Jag vet inte om de bara gör ett misstag i att ta diskussionen framför kamera och därför får svårt att tänka på fötterna.

Modigt att sitta framför kamera och ljuga annars.

Inte svårt att ljuga framför kameran om man har någon defekt i skallen. Det är ju inte så svårt att lägga ihop 1+1 med olyckorna som skett och den bristande friktionen. Det är ju bara att de döper om "Trafiksäkerhetsverket" till något mer passande...:dummer

Politker ljuger ju dag in och ut på tv så de la inga problem.

Skrämmande!
Tre olyckor varav ett dödsfall och jönsen sitter och avfärdar allt med att det inte var kvalitetssäkrade mätningar....

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park