Missa inte Borat Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Ka

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Precis sett den, börjat kunna andas normalt nu. :D Säng scenen vägrar att försvinna från näthinnan, men det gör inget för jag gillar det. :rofl:rofl:rofl

\Masonit

Masonit skrev:
2595609 Precis sett den, börjat kunna andas normalt nu. :D Säng scenen vägrar att försvinna från näthinnan, men det gör inget för jag gillar det. :rofl:rofl:rofl

\Masonit
säng scenen var en favorit fast jag tror det bästa var när han ska köpa bilen och dom pratar om att köra över zigenare och sånt, jag trodde seriöst jag skulle dö. Skrattade så jag fick huvudvärk, magmusklerna brände nå jävulskt och jag fick ingen luft.

Gillade även när dom sover hos judarna och dom är helt rädda.

jag fick min mc5 tröja från ginza igår också och vad tror ni följer med? Jo en reklamskiva från boratfilmen som innehöll 1: trailern 2: de fem första minuterna men framförallt 3: fem bortklippta scener. De bortklippta scenerna var absolut hur bra som hellst.

Hahahahah!! Jag kan fan inte se mer på iflmerna när jag sitter i bibblan (jag har inte fått miott internet hemma än...).
Folk tittar på mig när jag håller för munnen för att inte skratta så högt..

Hhaaha, Borat är KING!!

-My goverment send me to U, S and A to make a movie....

Back