Miss Kittin, 1 oktober, Danmark

Fjollresa.

Vilken normal man tar med sig tårta till festen ?

Att komma i en bil med 2 brudrar skriker ju bara att man är upptagen.

Nitrogen skrev:
Om någon vill åka på roadtrip med två heta tjejer så är du/ni välkomna att skjutsa oss från sthlm till köpenhamn och tillbaka på lördag-söndag.
Vi betalar in natura och alkohol (alt. knark, det finns det gott om där). Samt att vi pröjsar ditt inträde på Miss Kittin-spelningen!

Ett riktigt pangerbjudande!!!

PS. Min kompis är modell!

gud va alla är gnälliga! hade jag bott i stockholm hade jag lätt skjutsat er (om ni hade lovat att hålla tyst om "in natura"delen till min pojkvän...)!
:tummenupp

Nitrogen skrev:
Här kan ni beskåda dom två bönorna som ska ner och göra DK osäkert. Vem vill inte ha oss i sin bil?
Vi är totalt oemotståndliga!!!

Luktade er förra chaffis väldigt illa? en hänger vid öppet fönster och den andra har gasmask.

låter som en skoj trip..

Victor skrev:
Rödhåriga sprider sjukdomar.

Nitrogen skrev:
Det här kanske kommer som en överraskning, men tjejen som gav dig HIV var inte ett äkta redhead, det var färgat. Du har blivit lurad!!!

Skönt Victor, var hon fejk så är ju HIV´et fejk osså!
Jäklar vad svår-raggat det hade blivit för dig annars...med HIV o grejjor :gnissla
Du hade bara kunnat flirta med rötottar ju...dödens dötider :(

Sånt styr man upp INNAN man går ut. Man ska köra på säkra kort, fem-i-tre-ragg är aldrig lyckade, ALDRIG!
Jag ringer mina toy-boy's hähä :rolleyes:

UrbanTiger skrev:

Nitrogen skrev:
Sånt styr man upp INNAN man går ut. Man ska köra på säkra kort, fem-i-tre-ragg är aldrig lyckade, ALDRIG!
Jag ringer mina toy-boy's hähä :rolleyes:

fem i tre. ...03:48 är 12 minuter före klockan fyra.

När klockan är så pass mycket är man så :fyllisar så då kommar man inte ihåg vilka som var säkra kort. Själv har jag däckat för länge länge sedan.

Last edited:
2fast4hjo skrev:
fem i tre. :va ...03:48 är 12 minuter före klockan fyra.

När klockan är så pass mycket är man så :fyllisar så då kommar man inte ihåg vilka som var säkra kort. Själv har jag däckat för länge länge sedan.
Tack, jag kan redan klockan. Jag kallar det dock fem-i-tre-ragg.
Orutinerat att däcka! :tungan

Nitrogen skrev:
Tack, jag kan redan klockan. Jag kallar det dock fem-i-tre-ragg.
Orutinerat att däcka! :tungan

Det beror väl på hur mycket och vad man dricker. Själv är det bara whiskey som gäller och inte ngn fjollig läskeblask.

Sedan skrev jag inte varför jag däckade :lol .
2fast4some brukar :fatta! mig om jag snor hans sprit.

Bilden: Oj då här har nog jag varit framme och tagit Peters glas tror jag :D

Bifogat

• 050806_194042.jpg
    050806_194042.jpg
    40.1 KB · Visningar: 92
Last edited:
2fast4hjo skrev:
Det beror väl på hur mycket och vad man dricker. Själv är det bara whiskey som gäller och inte ngn fjollig läskeblask.

Sedan skrev jag inte varför jag däckade :lol .
2fast4some brukar :fatta! mig så jag inte snor hans sprit.
Mmmm en stadig whiskey, så manligt. Jag dricker öl, vet inte hur fjolligt det är.
Det är orutinerat att däcka i vilket fall som helst.... :hihi

Nitrogen skrev:
Mmmm en stadig whiskey, så manligt. Jag dricker öl, vet inte hur fjolligt det är.
Det är orutinerat att däcka i vilket fall som helst.... :hihi

Nu var det ju ett tag sedan man var ute på krogen. "trivs bättre här där jag kan :fyllisar som jag vill"

Dricker man öl får man bara springa på toaletten o så är whiskey bra för min bronkit.

2fast4hjo skrev:
Nu var det ju ett tag sedan man var ute på krogen. "trivs bättre här där jag kan :fyllisar som jag vill"

Dricker man öl får man bara springa på toaletten o så är whiskey bra för min bronkit.
Sant, krogen är rätt överskattat, och på något jävla vänster lyckas man ALLTID göra av med för mkt pengar.
Whiskey är bra mot allt. Tequila och Absinth ska jag däremot hålla mig ifrån, det resulterade i feta minnesluckor från fredagen. :kocko

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg