Miss Kittin, 1 oktober, Danmark

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Om någon vill åka på roadtrip med två heta tjejer så är du/ni välkomna att skjutsa oss från sthlm till köpenhamn och tillbaka på lördag-söndag.
Vi betalar in natura och alkohol (alt. knark, det finns det gott om där). Samt att vi pröjsar ditt inträde på Miss Kittin-spelningen!

Ett riktigt pangerbjudande!!!

PS. Min kompis är modell!

Avställd folkabuss med fläjms finns att hämta/låna i Halmstad om ni önskar.

Bästa festbussen, garanterat!

p6190032.jpg

hållundan skrev:
Avställd folkabuss med fläjms finns att hämta/låna i Halmstad om ni önskar.

Bästa festbussen, garanterat!
Jag planerar att vara snuskigt full, så jag vet inte om jag bör köra då.
Men tack ändå :) Lånar den gärna nästa gång jag drar på festival haha

Här har du en bild på förra festivalbussen... :D

Bifogat

• bussen.jpg
    bussen.jpg
    38.5 KB · Visningar: 469
Nitrogen skrev:
Jag planerar att vara snuskigt full, så jag vet inte om jag bör köra då.
Men tack ändå :) Lånar den gärna nästa gång jag drar på festival haha

Typ2an rockar lite hårdare än min. Men vaffan.

Neon har jag också. Fakk yäh!

Lycka till med hela arrangemanget. Kommer nog bli ball hur upplösningen än blir.

Nitrogen skrev:
Ingen alls, förutom att vi är för bekväma för att ta tåget.

Ja för då stiger man på på Sthlm central sitter 6h sen är man framme på Köpenhamns huvudbangård :tomten

Borsiin JR skrev:
Ja för då stiger man på på Sthlm central sitter 6h sen är man framme på Köpenhamns huvudbangård :tomten
Ja, skittrist. Bara sitta på ett tåg i 6 timmar. Nej, då är det roligare att åka bil.

Nitrogen skrev:
Om någon vill åka på roadtrip med två heta tjejer så är du/ni välkomna att skjutsa oss från sthlm till köpenhamn och tillbaka på lördag-söndag.
Vi betalar in natura och alkohol (alt. knark, det finns det gott om där). Samt att vi pröjsar ditt inträde på Miss Kittin-spelningen!

Vad menar du med att kompis är modell, vad är det för merit??
Har sett modeller som ser för jävliga ut, skit otrevliga å dryga, eller så trista att man knappt ser dom.

Betala i natura, jahaja, ok, eftersom jag inte nyttjar droger av någe sak, lär det inte hinnas med någon konsertfestival för er...... :lol

Nitrogen skrev:
Ja, skittrist. Bara sitta på ett tåg i 6 timmar. Nej, då är det roligare att åka bil.

Vill ni ha betalt för att få skjuts, det är väl ändå bättre erbjudande.. :D
Eftersom ni ändå erbjuder er att "åka" lite......
Kolla med dessa grabbar,www.bangbus.com/

Nitrogen skrev:

Om det är din modell-kompis som poserar framför bussen så framstår ju alternativet att få betalt i natura som skapligt iskallt.
Vad har hon modellat för? lonelyplanet.com?

Fast hon ser ju härligt billig ut... Är hon singel?? :)

Last edited:
tassen skrev:
Vad menar du med att kompis är modell, vad är det för merit??
Har sett modeller som ser för jävliga ut, skit otrevliga å dryga, eller så trista att man knappt ser dom.

Betala i natura, jahaja, ok, eftersom jag inte nyttjar droger av någe sak, lär det inte hinnas med någon konsertfestival för er...... :lol

Kolla med dessa grabbar,www.bangbus.com/
Det var ett skämt (hon är modell, ser det dock inte som någon merit) le och var glad nu! Fast hon är skitdryg, det är jag med. Men inte mot den som skjutsar oss, det är belöning nog.

Bangbus, dom grabbarna hinner nog inte ta sig hit innan lördag. Annars hade det ju varit ett alternativ. Tack ändå!

Caffe skrev:
Om det är din modell-kompis som poserar framför bussen så framstår ju alternativet att få betalt i natura som skapligt iskallt.
Vad har hon modellat för? lonelyplanet.com?

Fast hon ser ju härligt billig ut... Är hon singel?? :)
Det är dessvärre inte min vän som poserar framför bussen. Hon på bilden heter Barbro, och kan förmodligen smugglas med om så önskas.
Barbro är alltså inte modell, och har därmed inte jobbat för lonelyplanet.com eller någon annan agentur heller för den delen. :rolleyes:

*DanTheMan* skrev:
Din "kompis" ,, e det hon med stora lokarna?? Da e jag pa direkt.
Where do i sign up :fakta
Hahaha, nej det är inte Millan.... ledsen gubben!
Men du får gärna haka på ändå.... jag och Linn räcker och blir över, jag lovar. :rolleyes:

Här kan ni beskåda dom två bönorna som ska ner och göra DK osäkert. Vem vill inte ha oss i sin bil?
Vi är totalt oemotståndliga!!!

Bifogat

• Linn4.jpg
    Linn4.jpg
    32.8 KB · Visningar: 279
  • gasmask.jpg
    gasmask.jpg
    35.3 KB · Visningar: 234
Rosell skrev:
Är det inte bekvämare att åka tåg än bil/mc? :confused:
Handlar om pengar, inte jättebilligt med tur och retur, iofs så kan de ju ta en sista minuten till malmö, men då är det inte säkert att de kan ta en sista minuten till sthlm.

Sen från malmö över till köpenhamn så kostar det runt 240 har jag för mig, tur och retur, sen ska de nog åka taxi inne i köpenhamn, blir ett par hundringar där med.

Det kommer nog att kosta runt 1800-2200 per skalle att åka dit med tåg+taxi.

Förmodligen mer, eftersom jag inte vet vad tåget från sthlm ner hit kostar eller hur långt det blir med taxi.

Nitrogen skrev:

Vill ni åka med i denna kanske men då blir det att pröjsa duktigt med :tuttar

Bifogat

• gmc.jpg
    gmc.jpg
    34.2 KB · Visningar: 116
Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...