Miss Brinks beundrartråd........!!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Är hon en ängel, i en människas kropp????
Hennes ansikte är definitivt en ängels......

Jaja, vet att man e lite skadad, men nu är det sagt, jag gillar miss Brink :cool:

Säkert är hon upptagen, hoppas inte karln hennes tar illa upp :confused:

Bifogat

• missbrink copy.gif
    missbrink copy.gif
    29.7 KB · Visningar: 1,184
Japp, hoppas att han tar det på rätt sätt bara, jag menar, han har ju klart en av dom vackraste tjejer jag sett(på Kort iaf)

hoppas man inte får stryk nu =)

Nu vill jag inte komma och förstöra allt fint här, men jag förstår mig inte riktigt på beundrartrådarna. Hur kan man beundra en massa folk som man knappt vet vilka de är... kanske inte ens har träffat?

berggren_martin skrev:
Nu vill jag inte komma och förstöra allt fint här, men jag förstår mig inte riktigt på beundrartrådarna. Hur kan man beundra en massa folk som man knappt vet vilka de är... kanske inte ens har träffat?
Lite hjälp på traven då då.......titta på bilden igen, är det en ängel??? Eller kan det vara en alvflicka????

Visst kan man ha beundrartrådar.
Denna donnan vet jag inget om dock

Skulle jag lägga upp en tråd med brudar jag beundrar så skulle den innehålla

Åsa #96
Macho woman
Frida
(Anneli.a + Anja) Tingade av RoLLER och Mattias dock.

Det finns ju en Brink som kör RR, gissar att det är hans flickvän/sambo/hustru/depåslav/hejarklack/städhjälp.

Fräckt =)

Ravetrancer skrev:
Btw, vem e herr brink????? Fasiken, blir lite orolig här nu .... :skrämd

Tävlar i bodybuilding men avstängd nu för han fick sådan raseriutbrott pga för långa anabol-kurer...

:hej ;)

Caffe skrev:
Det finns ju en Brink som kör RR, gissar att det är hans flickvän/sambo/hustru/depåslav/hejarklack/städhjälp.

Fräckt =)
e det därför ingen vågat starta en beundrartråd för henne innan????? Är han farlig? Jag som inte visste, men den bilden var för vacker........ :bow

Ravetrancer skrev:
e det därför ingen vågat starta en beundrartråd för henne innan????? Är han farlig? Jag som inte visste, men den bilden var för vacker........ :bow

Med betoning på "hade", Kom hon ur koman sen Mavve?

//Anders.

Ravetrancer skrev:

Fråga Hightuned förresten.
Han uttryckte beundran för henne i en tråd med bilder från SMC's tjej-bandag nere i skåne.

Han blev sågad jäms med fotknölarna av skånepågarna för att han inte såg henne som en individ... Lite fritt översatt där...

Men farligt är det, tjejers utseende ska helst inte tas upp och det ligger ju lite i det men va faen, man har ju två huvuden och kan man inte skylla på det så får man skylla på hjärtat... ;)

Föreslår att du lägger upp en beundrartråd med bild på en kille här på forumet som jämnvikt =)

Caffe skrev:
Fråga Hightuned förresten.
Han uttryckte beundran för henne i en tråd med bilder från SMC's tjej-bandag nere i skåne.

Han blev sågad jäms med fotknölarna av skånepågarna för att han inte såg henne som en individ... Lite fritt översatt där...

Men farligt är det, tjejers utseende ska helst inte tas upp och det ligger ju lite i det men va faen, man har ju två huvuden och kan man inte skylla på det så får man skylla på hjärtat... ;)

Föreslår att du lägger upp en beundrartråd med bild på en kille här på forumet som jämnvikt =)
Bah....skåningarna bekommer mig inte........tänker inte med nåt huvud ang Miss Brink.....snarare hjärtat som får sig en lite frivolt när man ser henne.....sorry Herr Brink =)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla