Misano-helg oktober 29-31

Puszta Boy

Ny medlem
Gick med
28 May 2004
Hoj
ZX10R, GSX-R1000 K5, DUCATI ST4s
Träna på Moto GP banan i Misano som säsångavslut

Moto GP cirkusens snabbaste högerkurva!

ingen licens krävs
inkl boxplats
inkl 3 nätter hotell med frukost
inkl transponder med utskrivna varvtider och resultatlistor
inkl alla race
inkl kaffe

Pris 650 euro
medföljande betalar endast 120 eur

Om du inte är sugen än, titta på min onboard video fr Misano banan: http://www.youtube.com/watch?v=HexlxMv-4VI

obs db killer eller serie trummor

felsved@gmail.com

Sjysst att kaffet ingår, gäller det Capuciono också ;-)

Har du något bra transportallternativ då, typ flygstol+hojen i låda eller hur tänkte du?

Lindén kanske har några bra kontakter i flygvapnet som nog behöver lufta sina gamla Herculesplan, kanon att bara köra in och surra hojen i väggen, landa på flygplatsen i Rimini som ligger några stenkast ifrån banan :tungan

Sjysst att kaffet ingår, gäller det Capuciono också ;-)

Har du något bra transportallternativ då, typ flygstol+hojen i låda eller hur tänkte du?

Lindén kanske har några bra kontakter i flygvapnet som nog behöver lufta sina gamla Herculesplan, kanon att bara köra in och surra hojen i väggen, landa på flygplatsen i Rimini som ligger några stenkast ifrån banan :tungan
När vi åker långt bort för att åka bana, då slår vi oss ihop alltid meg dem som har skåpbil (det brukar varannan bangalen racetokig ha) i en skåpbil kan vi vika ihop 3 hojar med tillbehör. Ibland tar vi med oss en mekaniker som brukar dra ett släp då kan han ta 6-7 hojjar med bil och släp. Då har vi även en mekk med oss hela tiden..... Men jag har kompisarna och min racehoj i Budapest. Skulle jag behöva ta en hoj ifrån Sverige ner, då skulle jag säkert vilja gära det på samma sätt. Med andra ord: har du en skåpbil eller racebuss, erbjud då plats till andra i din bil, då kanske ni får ihop några killar. Vi avslutar säsongen sedan flera år i Misano, för 2 år sen valde några svenskar ifrån sporthoj att följa med mig i till Misano, men förra året var det bara ett ungerskt gäng på 9 man jag hade där nere

Jag är intresserad. Jag har skåpbil. Vem vill åka med mig? Eller vem kan jag åka med? Helst 3 hojar, så vi har lite skoj både på vägen ner och gör det billigare!

Jag är intresserad. Jag har skåpbil. Vem vill åka med mig? Eller vem kan jag åka med? Helst 3 hojar, så vi har lite skoj både på vägen ner och gör det billigare!

Jag tillhör inte eran kaliber men har en 600cbr-08 och en lekman som kanske är sugen. Har inte sagt något hämma ännu :D
Vet inte om det går att få till men när är vi hemma igen? kanske får flyga därifrån när vi är färdiga måste va i Norge 1/11. Men jag bor en bit Utanför GBG så ni kör ju förbi. Givetvis så betalar jag även för att jag inte åker med hem i så fall för ju hojen måste hem.

Jag tillhör inte eran kaliber men har en 600cbr-08 och en lekman som kanske är sugen. Har inte sagt något hämma ännu :D
Vet inte om det går att få till men när är vi hemma igen? kanske får flyga därifrån när vi är färdiga måste va i Norge 1/11. Men jag bor en bit Utanför GBG så ni kör ju förbi. Givetvis så betalar jag även för att jag inte åker med hem i så fall för ju hojen måste hem.
Vad som behövs är inte bara hjälp ekonomiskt, utan även att köra. Så kan du inte köra på hemvägen betyder det att jag måste köra 300 mil själv. Det orkar man inte, utan att ta kanske upp till 2 nätter och sova.

Misano är en ball bana, Puzta mannen är att lita på!!!

Misano är en ball bana, Puzta mannen är att lita på!!!
Tack för det...

Kanon väder på första dagen, 189 deltagare, vi är en liten 8 mannagrupp fr Ungern
Har gjort idag en förbättring av min personal best: 1:48.9
Men snabbast var idag Karl Muggeridge med 1:40.2

Har gort en onboard video, som börjar med att jag är övermodig och ville bromsa lite senare, det gick åt helvete, jag vågade inte lägga ner hojjen i kurva nr 1, utan fortsatte rakt ut istället, som tur är så är det asfalterat.
Vid 6.40 var jag lite hård igen vid bromsningen, i o med att hojen står inte rakt upp, man måste vara extra försiktig vid bromsningen. Som tur är har inte hojen kastat ner mig.
Vid 8.48 har tar jag dagens snabbaste högerkurva, självklart har jag inte original utväxling, så mätaren stämmer inte, men att se 284 på mätaren i en kurva är ändå häftigt. Det känns också speciellt...
[YOUTUBE-ID]G8TXODYdx-M[/YOUTUBE-ID]

Last edited by a moderator:
[YOUTUBE-ID]IqHfFjFwp38[/YOUTUBE-ID]

I o med att Rossis by ligger så nära banan, har vi besökt Tavullia: [YOUTUBE-ID]asVawG3sc-I[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]QHRPDR60l8w[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey