Minns ni 80-talet?

Riktiga killen:http://www.youtube.com/watch?v=QA38TWQ0d-s

Ekens slogan på 80-talet var ju så skön: "Bromsbänk? Vi har ju Söder Mälarstrand!" :hihi

Eller minns ni den här bluesmannen, John Campbell en av mina idoler, som spelade en del i Sverige innan han dog i cancer -93. Han var 2 meter lång, på denna film hade han ett porslinsöga och över 30 stygn i ansiktet efter en krasch på sin älskade HD. Jag tror att jag hörde honom sista gången på Glädjehuset i Sthlm -91, Här spelar han märks av sin cancer på sin favvobluesgitarr, blueslegenden Lightnin' Hopkins gamla gura "She's been around since 1934, you got to threat her kind of gentle": http://www.youtube.com/watch?v=f-csuxRIZrI
/J

Last edited:
Kokt i bajs.

Du får ordna en SH-pub på Eken-MC din oldie! :tungan

vore kul,men då känner sig nog kycklingarna lite vilse bland alla earls-gafflar och carborundum-burkar :D

Det var iaf kul när vi snorisar stod och glodde vid pråmen och de stora pojkarna provkörde en kawa-tvåtakts sidvagnsräcer längs Söder Mälartrand så skutskepparna satt raka som eldgafflar i bader-meinhof-stolarna!

/J

Last edited:
Det var iaf kul när vi snorisar stod och glodde vid pråmen och de stora pojkarna provkörde en kawa-tvåtakts sidvagnsräcer längs Söder Mälartrand!

/J[/QUOTE]

Det va nog "räven",(ava-janne),han körde ju allt möjligt,åsså hade ju Davo och Ducken en mc-verkstad 200 meter längre bort.
Alla insatser till Vance&Hines-systemen kastades över kajkanten dirrekcT :D

fan va åksugen jag blev nu....:)

Det va nog "räven",(ava-janne),han körde ju allt möjligt,åsså hade ju Davo och Ducken en mc-verkstad 200 meter längre bort.
Alla insatser till Vance&Hines-systemen kastades över kajkanten dirrekcT :D

fan va åksugen jag blev nu....:)

Jag minns iaf att de gamla lättretliga "gubbarna" därinne hade en tvåtakts sidvagnsräcer med en vattenkyld kawa trepip KR 750 snurra i. Den skrek över hela stan när de startade den.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025