Minnesluckan 2011 7-10/7

Jag har iof aldrig sett Rackabajk bjuda på annan Schnappis än svart? Den på Lelle var det vidigaste jag druckit och snälla som de var tvingades jag dricka två på rad...:gnissla Men den där Bacardin ska bli ett NÖJE att dricka :yoparty

Schnappi e alltig gott.... Å jo, vi har haft alla färger på våran schnappi...

Schnappi e alltig gott.... Å jo, vi har haft alla färger på våran schnappi...

Nää, du kan inte säga att den var god på Lelle i år??? :D Jag har alltså inte varit med så mycket för den har alltid varit svart när jag druckit den :) Då hoppas jag på annan färg nu på Minnesluckan! :fyllisar :yoparty

Imorrn vid det här dagset sitter man förhoppningsvid på hojen med nosen riktad mot en lucka;)

Jaaaaa fan va härligt du skriver Rooster! Nu blev jag ju ännu gladare :D :krama

Last edited:
Jaaaaa fan va härligt du skriver Rooster! Nu blev jag ju ännu gladare :D :krama[/QUOTE]

Lika bra att passa på att terrorisera andra sidan landet oxå ju, och låta hojen få några mil i sig;)
Sen kan man ju oxå passa på att kramas lite med dig*L*

Last edited:
Alla som åker från Stockholms trakten åh norr över ner till luckan ska vi samman stråla någonstans åh dra ner över ??

Last edited:
Ni sköter er så bra här, så vi kan ta det lungt å kämpa på platsen ist :D
Tackar Tackar :banana:tummenupp:krama:)

Ja de e så lite så ...vassegooooa :banana:banana:krama:hej:öl:hoppa:hoppa:hoppa:hojcbr:hojbusa:squid

Imorrn vid det här dagset sitter man förhoppningsvid på hojen med nosen riktad mot en lucka;)

Låter perfa vännen...bara nosa dej söderut så gör vi de samma norrut ;) :tummenupp ....

Ja längtar helt galet mycket efter dig Loppan och alla andra underbara männsikor! Bara 22,50 timmar kvar!!! :yoparty :fyllisar

Hahaha...du håller timmaräkning osse ;) hejja dej gumman =) o jag håller bara såååå me :krama ....vi blir minsann 6 st som ska öppna Luckan här från skånsklandet :banana ...hoppas ni fixar fler skåningar ;) hihi :tungan:):D

Last edited:
Yeah vi ses i dimman gottfolk

Loppan va så underbar att hon lät mig åka med!! :D

Hahaha...du håller timmaräkning osse ;) hejja dej gumman =) o jag håller bara såååå me :krama ....vi blir minsann 6 st som ska öppna Luckan här från skånsklandet :banana ...hoppas ni fixar fler skåningar ;) hihi :tungan:):D

Haha, ja det är ju nära nu, snart 16 timmar kvar nu bara :) :yoparty

Yeah vi ses i dimman gottfolk

Loppan va så underbar att hon lät mig åka med!! :D

Loppan är en ängel! :krama
Och det är bra, du behöver åka på en mc-träff och lära dig hur livet ska levas :D :banana

Last edited:
Nu är det färdigpackat så man kan damma neråt efter jobbet imorrn;)
Har du bokat upp det fina vädret nu Milla?? =)

Jag har försökt, men det var redan bokat vid vissa tillfällen, men jag prel.bokade dem med så vid avhopp så får vi det fina vädret först ;)

Nu jävlar börjar pussel bitarna falla på plats nere i grytan:) Lite små fix kvar bara sen har vi årets LUCK ÖPPNING som i en liten ask. Hoppas nu vädergudarna inte e förjävla dumma mot oss :tuttar:gnissla:Bugar

PLUTO ;)

Haha, tack för det stora ansvaret! :arsele :krama

;) Så nu ser du till att sköta det :tungan

Nu jävlar börjar pussel bitarna falla på plats nere i grytan:) Lite små fix kvar bara sen har vi årets LUCK ÖPPNING som i en liten ask. Hoppas nu vädergudarna inte e förjävla dumma mot oss :tuttar:gnissla:Bugar

PLUTO ;)

Har det löst sig nu då med alla glada som ville blanda sig i?;)
Lund var ju mindre impad av viss myndiga enheter sa han när vi snackades vid häromdan=)

Last edited:
Ja det hade nog inte varit fy skam att vara med på den träffen. Men man kan inte vara överallt så får hoppas att alla får en underbar helg! Och drick inte för mycket nu, det skulle jag ALDRIG göra...

Ja det hade nog inte varit fy skam att vara med på den träffen. Men man kan inte vara överallt så får hoppas att alla får en underbar helg! Och drick inte för mycket nu, det skulle jag ALDRIG göra...

Bättre du sparkar liv i hojen o ramlar neråt ju;) Så vi kan få bevis på det där uttalandet om drickat .. Hehehehehe

Nä, jag har ju sagt det hela tiden att du skulle asa med tjejen och komma ner! Tror inte du vågar!!!! :arsele

Bättre du sparkar liv i hojen o ramlar neråt ju;) Så vi kan få bevis på det där uttalandet om drickat .. Hehehehehe

De törs inte köra så långt, bara ner till båten över till ön... :rolleyes:
Sen skyller de på nån festival där hemma, men men det vet vi ju att det bara är undanflykter... ;) :tuttar

PLUTO ;)

Kollade vädret precis och nu ser det bättre ut än någonsin innan, bara lite regn imorgon, men det hinner ju försvinna tills dess :D
KL 11.30 senast rullar bilen härifrån, så snart ses vi! :banana

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!