Minisporthojsfest på fredag? (Bönner i byn!!)

Krönet: bra val! Då rullar jag nedför backen, vinkar åt något fyllo på Hornsgatan och hänger på dom till Seven-eleven och sedan är jag nästan hemma!
 
Macho Woman skrev:
Krönet: bra val! Då rullar jag nedför backen, vinkar åt något fyllo på Hornsgatan och hänger på dom till Seven-eleven och sedan är jag nästan hemma!

Appapp! Redan planera hemgången (sorry, hemrullningen )..? :va

Jag och min livvakt dyker upp efter att vi varit på mässan! Å nån hemgång är inte planerad än.. :fyllisar
 
Jag kommer att landa i huvudstaden nån gång på fredagkvällen och kommer irra omkring som en förvirrad norrläning i den stora staden,
är det nån som kan svara på om man bör/måste bokat hotell/vandrarhem innan man anländer eller går det alltid att ordna sen?
 
JAAAA! Lite förparty före Lördagens event vore inte helt fel. Krönet säger ni..
Okey men ropa högt när ni ser mig för jagkommer ensam och känner inte nån (tror jag).
 
Det kommer att vara ett gäng fulla (och förvirrade?) Umebor också som ramlar runt i staden på fredag kväll.

I värsta fall kanske vi dyker förbi nån gång under kvällen också :fyllisar
 
Cool...party även på fredan...jag kommer. Finns det nån övre åldersgräns??? :rolleyes:
 
suck

bandit uno skrev:
Jag kommer att landa i huvudstaden nån gång på fredagkvällen och kommer irra omkring som en förvirrad norrläning i den stora staden,
är det nån som kan svara på om man bör/måste bokat hotell/vandrarhem innan man anländer eller går det alltid att ordna sen?
kan crascha hos mig annars
 
svar

Fan va mycke söta tjejer det finns här,ruggigt svårt att glida hem läjjter ju.
 
bandit uno skrev:
Jag kommer att landa i huvudstaden nån gång på fredagkvällen och kommer irra omkring som en förvirrad norrläning i den stora staden,
är det nån som kan svara på om man bör/måste bokat hotell/vandrarhem innan man anländer eller går det alltid att ordna sen?
Bör ha, Stockholm är inte känt för sin hotelltäthet.
 
Tyvärr, måste jag dra mig ur. Istället för att rulla mot Stockholm idag så måste jag rulla in under bilen på en ödslig parkeringsficka.

Igår skar bakhjulslagret på min älskade Fårrd och jag är strandad. Kan inte komma hur gärna jag än vill!
 
Chrille skrev:
Igår skar bakhjulslagret på min älskade Fårrd och jag är strandad. Kan inte komma hur gärna jag än vill!

Men vaffan Chrille.... du får väl ta en taxi...!!! :tungan :)

Synd där...!! :( Hade vart skoj att träffs!!
 
Hmmm, jag var där, men träffade inte sååå många SH-folk, mer än swedie å lite WCX-folk... Nåväl, det var ett najs ställe å två brudar ville ha mig, men jag var lite upptagen... Hmmm...

Hopppas ni hade ball på festen igår!!!

Rockenroll :yoparty

/H
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top