Minimotto EN fråga.! läs.

BeppaR

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
Aprilia RS 125 (kommer)
Tjena, vet ni en hemsida eller butik där man köper helt nya mini-mottoz? Dirtbike you name it.. Har kollat google o searchat hittar inte asså.. kan ingen lika en hemsida vore skit najs... <3

De beror ju på vad du ska ha får någon minimoto/fiddy. Om du ska ha en minimoto med bra kvalité så är det Blata, GRC eller Polini som gäller. Vad jag vet så är det dealy som har agentur på Blatas produkter. Gå in på www.dealy.se och kolla återförsäljarna.

Om vi nu går till ämnet fiddy så finns de många olika fiddys och det är lätt att man kommer helt på villo vägar om man inte är kunnig i ämnet. Idag finns det fiddys för ca: 3000 - 5000. Säljarna kan lätt lägga sig på dessa priser när det är lekfordon vi talar om får då finns det ingen garanti. Så om du ska ha en fiddy som kan hålla så tycker jag att du minst ska kunna betala ca: 13000 för en sådan. Där finns märken som Psyco eller TWS som är riktigt bra. TWS agentur är TWS-motor ( www.tws-motor.se ) och Psycos agentur är dealy ( www.dealy.se )

:tummenupp

Maxat-racing om du vill ha en riktig minimoto eller så ringer du mig har en värsting grc-midi går som ett troll du får den för 10.000:- under ny pris om du slår till fort körd 2ggr OBS:NY inte en repa Rogge/0708-660165

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman