Minimotos gruppbeställning...

ZeRo

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2004
Hoj
Trampcyckel?
Hej!
För inte så länge sen så var det många som posta på massa olika forum om dessa minimotos som kosta bara runt 2200kr om man importera från japan i kontainer... Dessa gick ju bara få billigt om man var flera i en grupp som beställde. Men jag läste denna tråd även här ca 10 sidor bakåt, och där stog det att man inte längre kunde beställa dom, fast det skulle komma upp en ny gruppbeställning snart. Så min fråga är... När kommer detta hända igen? Nu när man har runt 3000kr och vet inte vad man ska göra med dom, så skulle det alltid vara lite kul och lägga dom på en sån hoj tills man skaffar 125cc nästa sommar. Annars om nån har tröttnat på en sådan och vill sälja så är jag genast intresserad.

Tack och hej / ZeRo

P.S Tycker detta är ett väldigt intressant forum, har läst så många trådar här sen jag hitta hit, men nu är jag äntligen medlem och ville bara säga :tummenupp för ett toppen forum!

Hmm Har att alla trådar för reklam för gruppbeställningar av minimoto som inte är organiserade med sporthoj.com (läs ej forum) blir bannade lixom användaren. Vet ej om jag över tolkar eller så men det va den bild jag fick av det hela.. Men kolla vidare i den tråd organiserad av thopa tror jag det va.
Själv väntar man på lillen, dock denna gång organiserad av sporthoj.com

Jag blev just PM:ad om detta så kan nån moderator va snäll och låsa denna tråd?
Tack.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...