Minimotocenter i Göteborg!

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Ville bara informera om att jag köpte en B1:a från http://www.minimotocenter.se/ , när den kom hem och jag kåpade av den för översyn innan driftsättning så såg jag att den var lite småskabbig med ordentligt med rost på kylaren och eroderad alu på framfälg och lite annat. Lite besviken blev jag allt. Jag ringde och förklarade situationen och chefen (Alex) bad mig skicka bilder på det. jag skickade bilder och förklarade vad jag ville ha åtgärdat. Nu har jag fått ett paket med reservdelar hemskickat till mig, med precis de delar som jag ville ha bytta och det var aldrig frågan om att försöka slå ifrån sig eller dra öronen åt sig. Alex var trevlig och mycket tillmötesgående med denna händelse, en stor eloge till Alex och minimotocenter som gav mig ett kundbemötande som jag nästan trodde var utdött idag! Med mina erfarenheter från denna händelse så kan jag bara starkt rekomendera att handla från denna butik.
 
Farsan köpte sin E 14 Kinamoppe därifrån, riktigt bra var det (Bortsett från 'Kinakvalitén', men vi hade ju inte väntat oss att den skulle fungera).
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top