Minimotocenter i Göteborg!

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Ville bara informera om att jag köpte en B1:a från http://www.minimotocenter.se/ , när den kom hem och jag kåpade av den för översyn innan driftsättning så såg jag att den var lite småskabbig med ordentligt med rost på kylaren och eroderad alu på framfälg och lite annat. Lite besviken blev jag allt. Jag ringde och förklarade situationen och chefen (Alex) bad mig skicka bilder på det. jag skickade bilder och förklarade vad jag ville ha åtgärdat. Nu har jag fått ett paket med reservdelar hemskickat till mig, med precis de delar som jag ville ha bytta och det var aldrig frågan om att försöka slå ifrån sig eller dra öronen åt sig. Alex var trevlig och mycket tillmötesgående med denna händelse, en stor eloge till Alex och minimotocenter som gav mig ett kundbemötande som jag nästan trodde var utdött idag! Med mina erfarenheter från denna händelse så kan jag bara starkt rekomendera att handla från denna butik.

Farsan köpte sin E 14 Kinamoppe därifrån, riktigt bra var det (Bortsett från 'Kinakvalitén', men vi hade ju inte väntat oss att den skulle fungera).

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen