Minimotobana i Oskarshamn? Intresseanmälan!!!

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Tänkte kolla hur stort intresset är för att fixa en bit asfalt i Oskarshamn där man kan ha en minimotobana. Ska så småningom ta kontakt med kommunen så att de får handlägga ärendet och se vad som går att göra. Har för tillfället ett 60-tal namn men vill gärna ha flera. Vi har startat en förening som heter Ohamn minimoto och observera detta är bara en intresseanmälan! Inget bindande, ingen medlemsavgift eller andra kostnader. Detta gör jag bara för att kolla hur stort intresset är att ha en bana i ohamn. Mejla namn och personuppgifter till ohamnminimoto@hotmail.com om du är intresserad!!!

Om ni är intresserade så mejla ditt namn omgående då vi tänker lämna in detta ganska snart efter nyår.

Skall se om jag kan få tag i dem där "fiddy nissarna" och om dem e intresserade av "motard" åka!

hahaha

Fan vad gött om det blir någon minimoto banna i O-hamn.....Åker till Högsby får att köra lite och det är långt ditt.......Men sen så om man ska ha en minimoto banna i O-hamn så tror jag att priset ska vara lågt här....I högsby tar dom 50kr så får du köra från 12 till 6 och det är mycket bra

Tzerox skrev:
Hur har det gått?

Våran sk ordförande skulle gå till kommunen igår och lämna in papper angående föreningen och intresseanmälan från ett 60-tal personer. Har inte pratat med honom om vad de sa. Jag får återkomma om detta, men troligt är ju att det kommer ta tid...

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden