Minimoto

Shitbreak skrev:
nån som vet??! :yoparty

Det beror väl på vad du skall ha den till. Leksak och busa olagligt på gångvägar så kanske en minikina räcker, köra seriöst och tävla så titta efter en Italiensk fullblodsräcer på 13 hk.

eller så köper du ett vassare kina alternativ med ca 10hk för ca 5000kr, modellen jag syftar på är kinas värsting som ofta är kallad Pb 908 eller som hos dealy, MM102W. Jag har en sådan själv och jag är jäkligt nöjd. Pratar vi italienare så får du pröjsa, i runda slängar ca 25 000kr beror på vad du ska ha den till som sagt.

Shitbreak skrev:
Tänkte köpa mej en minimoto, vilket märke ska man ha?, hur många hästar???
vad ska man tänka på??

ska du har en riktig minimoto ska du ha en Blata eller GRC, Den mest populära är GRC men Blata har den med mest hästkrafter på 14.4 hk fördelat på 25kg :Bugar ja själv säljer Blata och kört både GRC och Blata ja tycker Blata maskinerna e mycket trevligare och snyggare design :tummenupp Blata hojar ligger från ca: 8.000:- till 24.000:-

ang. minimoton

Tjena!!

Tänkte bara tipsa dig om att inte få för dig att köpa nån kinaskit från någon sån där internetsida som importerar minifordon o.s.v från Kina. Jag gjorde det misstaget när jag var sugen på en miniicross för ett tag sen. Det fick jag ångra snabbt. problem efter problem...:confused: .
Mvh Jocke

Någon som hört uttrycket "man får det man betalar för"?

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025