GSXR1100R
The older i get the faster i was
Vilka är sugna på att rejsa lite nu på Söndag, var kan man köra då... kanske låna en parkering eller ut på något industriområde.
Reklam Nisse hade något på g
Reklam Nisse hade något på g

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Vilka är sugna på att rejsa lite nu på Söndag, var kan man köra då... kanske låna en parkering eller ut på något industriområde.
Reklam Nisse hade något på g![]()
Kolla om det är grusfrittTheDude skrev:Här finns två stora parkeringar i Veberöd som är tomma på söndagar ifall ni inte skulle hitta något![]()
GSXR1100R skrev:Kolla om det är grusfritt
Lördag kör dom Lockarp, men det verkar lite klyddigt med vaktscheman och såntFixx skrev:börjar inte lockarp utomhus nu i veckan?
Får jag låna din cross ett par varv?oscar skrev:Kom ut till Bökeslund istället på söndag och se när Johno, BrInK o Mats T kör sig fördärvade på cross!![]()
De som tittar noga kan även se att jag rastar Pålle innan jag efter 1,5 varv blir tvungen att vila...
Bingoberra bangar väl som vanligt...![]()
Om det inte blir MM på söndag så kommer jag ut, hur hittar man till Bög-eslund.oscar skrev:
GSXR1100R skrev:Om det inte blir MM på söndag så kommer jag ut, hur hittar man till Bög-eslund.
oscar skrev:Kör av där ni kör av när det ska gasas i Häckebrega, kör höger i den konstiga trevägskorsningen och efter en liten bit kommer en skylt och en grusväg till höger!![]()
GSXR1100R skrev:jag fattar ingenting
GSXR1100R skrev:jag fattar ingenting
Pålle skrev:108'an till Klågerup - Mot Häckeberga - Höger i triangelkorsning i Hässleberga, mot Sturup - Höger in på grusväg efter 1,5-2km
KetogaN skrev:Studsa runt på grusväg tag av höger över en fet backe.. tadaaa..
/Karl
oscar skrev:Har du varit där!? Det kanske är din bil som står på grusvägen....!?![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |