Minimoto/Supermotard Söndag 22/2

KetogaN skrev:
22/2 - 2004 Official Clutch day.. =)
:lol VM i tokmeck idag, våra kopplingarna tog slut samtidigt, men vi fick iaf feta vinklar med onboard camen :tummenupp

Får man se en liten teaser snart, servern verkar ligga nere just nu :(

GSXR1100R skrev:
:lol VM i tokmeck idag, våra kopplingarna tog slut samtidigt, men vi fick iaf feta vinklar med onboard camen :tummenupp

Får man se en liten teaser snart, servern verkar ligga nere just nu :(

Ja konstigt nog.. första gången på 3år som den gått ner oschedulerat (bra ord).. Nåja, dom felsöker det nu så den är säkert online inom kort..

Teaser, tja det vette fan.. kanske, kanske inte.. :gnissla

KetogaN skrev:
Ja konstigt nog.. första gången på 3år som den gått ner oschedulerat (bra ord).. Nåja, dom felsöker det nu så den är säkert online inom kort..

Teaser, tja det vette fan.. kanske, kanske inte.. :gnissla
Bara en liten på den nya kameravikeln :Bugar

GSXR1100R skrev:
Bara en liten på den nya kameravikeln :Bugar

Tja kanske då.. fast du sparkade till kameran så den inte spelade in när jag rastade dig på hansens 8,5hk GRC .. :7peta

Jag vet inte vad som hänt.. helt svart bild.. *skoumt*
GSXR1100R -> :hihi

Ska se vad jag kan ordna..

/KetogaN

KetogaN skrev:
Tja kanske då.. fast du sparkade till kameran så den inte spelade in när jag rastade dig på hansens 8,5hk GRC .. :7peta

Jag vet inte vad som hänt.. helt svart bild.. *skoumt*
GSXR1100R -> :hihi

Ska se vad jag kan ordna..

/KetogaN
Bla bla bla... klipp film nu istället :D

Max skrev:
Dyr dag... kostade ungefär 20 kr/varv.
Jepp shit in the fourgazer make you sad, Metallis leder dock ligan med 1000:- per körning i trasiga delar, min koppling höll ca. 1000 varv = 38 mil på RH samt lite okynnesåka :tummenupp

Bara att bita ihop och tokmecka samt kasta in mer pengar i dett svarta hålet :4skrika

GSXR1100R skrev:
Jepp shit in the fourgazer make you sad, Metallis leder dock ligan med 1000:- per körning i trasiga delar, min koppling höll ca. 1000 varv = 38 mil på RH samt lite okynnesåka :tummenupp

Bara att bita ihop och tokmecka samt kasta in mer pengar i dett svarta hålet :4skrika
Njo... fast förgasaren fixade sig iofs (antagligen)... problemet är att jag behöver skaffa skruvar/vikter till kopplingsbackarna, för jag kunde inte skruva ut dem längre och ändå tog dem vid över 10 000 varv.

Tokigt nog har jag redan pillat ihop en teaser.. dock ligger ketogan.com nere, och kommer antagligen göra det framtill imorgon.. :(

Mickepicke.. hur mycket plats har du på telia ?

/KetogaN

Bild

Såg kul ut det här ju...

Bifogat

• IMG_0389.jpg
    IMG_0389.jpg
    55.4 KB · Visningar: 48
  • IMG_0429.jpg
    IMG_0429.jpg
    57.7 KB · Visningar: 43
  • IMG_0463.jpg
    IMG_0463.jpg
    69.9 KB · Visningar: 46
Last edited:
Juha skrev:
Såg kul ut det här ju...

Riktigt bra bilder ljus och färgmässigt är dom helt oslagbara, helt klart dom bästa jag sett från racehouse!!!

Du har ingen från när jag provkörde den svarta hojjen ??

/Karl

Last edited:
KetogaN skrev:
Riktigt bra bilder ljud och färgmässigt är dom helt oslagbara, helt klart dom bästa jag sett från racehouse!!!

/Karl
Ljudbilder :va

KetogaN skrev:
LJUS står där kolla själv.. sluta ändra i quotes:en så du kan hacka på mig.. :fatta! :rofl :D :tummenupp
Riktigt bra bilder ljus och färgmässigt är dom helt oslagbara, helt klart dom bästa jag sett från racehouse!!!

/Karl

--------------------------------------------------------------------------------
Senast ändrad av KetogaN : Idag kl 00:10. :7peta

GSXR1100R skrev:

/Karl

--------------------------------------------------------------------------------
Senast ändrad av KetogaN : Idag kl 00:10. :7peta

äh.. det där har du bett swedie mecka in eller nåt.. jag erkänner aldrig.. :fatta!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti