GSXR1100R
The older i get the faster i was
Var får man tag på grejer till en Polini 6.5 hp? jag behöver start trissan & hakarna som greppar trissan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Var får man tag på grejer till en Polini 6.5 hp? jag behöver start trissan & hakarna som greppar trissan.
GSXR1100R skrev:Var får man tag på grejer till en Polini 6.5 hp? jag behöver start trissan & hakarna som greppar trissan.
TackarKryptonit skrev:Något av dessa ställen borde ha..
http://www.maxat-racing.com/
http://www.maximum-sweden.com/
http://www.w-motoracing.se
Jag beställer en säck med trissorTherudeboy skrev:Det kommer gå sönder mer än 1, jag drog sönder ett par stycken men som tur väl är så kostar dom bara 45:- styck.
GSXR1100R skrev:Jag beställer en säck med trissor![]()
Jodå jag provade att justera om kopplingen, men den accade rätt dåligt om kopplingen tar för tidigt, jag ställde tillbaka kopplingen så att den måste varvas rätt friskt innnan den sticker iväg, funkar bra, därför så blev det en massa korta rundor och sen glömde jag att ta det lugnt med startsnöret sista repan och vips så rensade jag tändernaJockeMekk skrev:Hmm........jaha! ja det gick ju fort!![]()
hoppas att du hann få igång den, å köra lite innan i alla fall!
ja det är lätt hänt, men billigt att fixa!
köp upp dig på en "hög" av dessa då man står sig kort utan!![]()
ha det så kul å....slå er inte!![]()
GSXR1100R skrev:Jodå jag provade att justera om kopplingen, men den accade rätt dåligt om kopplingen tar för tidigt, jag ställde tillbaka kopplingen så att den måste varvas rätt friskt innnan den sticker iväg, funkar bra, därför så blev det en massa korta rundor och sen glömde jag att ta det lugnt med startsnöret sista repan och vips så rensade jag tänderna![]()
Anders Gull skickar nya grejor och sen ska här gasas![]()
Litet fram stort bakTherudeboy skrev:Hur är den drevad då?
du ska ha 7/72 och kopplinge ska ta på 8500rpm ungefär.GSXR1100R skrev:Litet fram stort baknej jag vet faktiskt inte men det står 64 på bakdrevet iaf, tror att det är 8 ifram.
BrInK skrev:du ska ha 7/72 och kopplinge ska ta på 8500rpm ungefär.
om du ska köra i olje hamnen....
ring daniel på 0705-191267 han har allt du behöver och bor i krokarna.....
Jag har redan beställt prylar, men jag tackar för tipset, jag ringer Daniel om det kör ihop sig, jag kan inte köra idag ändå.BrInK skrev:du ska ha 7/72 och kopplinge ska ta på 8500rpm ungefär.
om du ska köra i olje hamnen....
ring daniel på 0705-191267 han har allt du behöver och bor i krokarna.....
GSXR1100R skrev:Jag har redan beställt prylar, men jag tackar för tipset, jag ringer Daniel om det kör ihop sig, jag kan inte köra idag ändå.
Tack igen men jag har ingen panik denna gång, dig kan man lita påThe Pilot skrev:men micke.. jag har ju grejor hemma.. kommer dessutom att öppna en affär i feb!
www.w-motoracing.se
/A
GSXR1100R skrev:Tack igen men jag har ingen panik denna gång, dig kan man lita på![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |