Kryptonit
Pälsklädd raggare
Penguin skrev:Isåfall är du väl mest diskad av alla redan eller.....?![]()
Jag har inte tjuvtränat där... Körningar med egna hojar vid Tullinge har varit på vardagskvällar, så jag har aldrig besökt den banan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Penguin skrev:Isåfall är du väl mest diskad av alla redan eller.....?![]()
)
Jag vet en viss person som lyckades knöla ihop sina 2 meter på en såndäringa småpryl.Nalken skrev:5. Nalken, får jag plats på en sån där pryl ?
Tinatjejen skrev:Jag vet en viss person som lyckades knöla ihop sina 2 meter på en såndäringa småpryl.
Så då ska väl inte du va sämre?
![]()

Kryptonit skrev:och jag blev då ifrånåkt av den däringa vissa personen![]()

Tinatjejen skrev:Hihi, ja. Och jag tror fortfarande att placerings listan hänger på hans vägg på jobbet![]()
![]()
Fick se den när jag var där sist.
Kommer dock inte ihåg om de va gokart eller minimoto.. men FRÅNKÖRD vart du![]()
WestW skrev:Detta är inte skryt måste bara rätta Tina.
Placeringslistan är från när jag spöade Claes med nästan 1sek i Go-cart.
Listan när jag spöade han i mini-moto sitter inramad hemma![]()
Skoja bara![]()
5. Nalken, får jag plats på en sån där pryl ?
Kryptonit skrev:![]()
Skojar...![]()
Jag tror på att du har en kopia inramad hemma medans originalet ligger i ett bankfack så den inte ska bli sliten.
På minimotoåkningen var du snabbare, men gocarten var inte en rättvis ifrånåkning. Då vi hade kört en omgång var jag snabbast. Du "fuskade" ju genom att köra dubbelt så lång tid.
Försök att slå mig utan att köra dubbla tiden...![]()
och så stavar jag Klas med K.. Zealen bl.a. stavar med C

WestW skrev:...Jag körde en gång till med din eller om det var en annan cart och vilken skillnad det vart. Den första jag körde med var ju inte direkt så fräsch.
...Jag kan alltid skylla på att jag är längre och att jag väger mer.

Och hur i H-E halkade JAG in i den här diskussionen då?!? Det är då f-n inte JAG som har utlovat spö!!! Jag kör som en kratta!!!WestW skrev:Det är nästan så att man skulle vara med och spöa Yasha så hon inte är så störig![]()
)
WestW skrev:22,87
22,96
22,89
22,89
)TomK skrev:Var det i inomhushallen i Uppsala ? (i så fall är jag snabbare)

Kryptonit skrev:Japp, det var det.
Jag ska nog kunna köra ifrån dig också![]()

Tinatjejen skrev:De e till att moppsa upp sig ser jag...![]()
Det får bli lite internt gruppstryk på Krypto innan racet,Kryptonit skrev:Jag mopsar inte upp mig... kan väl inte rå för att jag är snabbast![]()
![]()

Affe_R1 skrev:Det får bli lite internt gruppstryk på Krypto innan racet,
så får vi se om han är snabbast eller inte![]()
![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |