Minimoto norrland?

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Minimoto Norrland!
Är det någon som är sugen på att köra minimoto i Piteå vid tillfälle, så kan vi gå in ett gäng och köra. Läs mer på: http://www.pitsundracing.nu

Blir säkert flera tillfällen, så den som är sugen kan ju hojta!

Jag tänkte kolla läget framöver, så nån dag in i Juni skulle det kunna bli en körning! Meddelar här isf, håll utkik!

Last edited:
Hade för mig att jag hittade en hemsida där det sas att man kunde hyra och köra Minimoto i Piteå, eller var det Skellefteå? Utomhus.
Hittar inte åt den igen. Nån som har koll? :va

Hemma i söder kördes det minimoto ganska ofta och jag är ruskigt sugen.

Isf får vi dra ett sporthojs-gäng och köra lite :tummenupp

Stämmer mkt bra, utanför piteå havsbad kan man hyra minimoto.
Man kör havsbadsvägen ner till e4an, när du kommer fram till korsningen ner på e4an så ligger banan på höger sida.

Vi är ett gäng kompisar från piteå som har köpt kina-minimotos som vi far och gasar med på banan med. Går säkert att köra med dem om inte annat, tror vi är 6-7st med minimotos nu. Mer kul / krona finns inte :yoparty

Jag är helt klart på om ni ska fara och köra, bara hojta till.

Stämmer mkt bra, utanför piteå havsbad kan man hyra minimoto.
Man kör havsbadsvägen ner till e4an, när du kommer fram till korsningen ner på e4an så ligger banan på höger sida.

Vi är ett gäng kompisar från piteå som har köpt kina-minimotos som vi far och gasar med på banan med. Går säkert att köra med dem om inte annat, tror vi är 6-7st med minimotos nu. Mer kul / krona finns inte :yoparty

Jag är helt klart på om ni ska fara och köra, bara hojta till.
:tummenupp
Hemsida? bokningstelefon?

Ja man är ju bra sugen, men att köra en riktig med dubbla hästkrafter är liiite roligare ;) Nu vet jag inte vilka maskiner de har i Piteå men vi får väl ta reda på det.
Vore kanonschysst om du råkade kika förbi o ta numret! :tummenupp

Ingen annan som har info om minimotouthyrningen i Piteå?
Man vill ju köra nu när man e sugen :)

2937812 Ingen annan som har info om minimotouthyrningen i Piteå?
Man vill ju köra nu när man e sugen :)
Varit på kemora och kört i helgen, så har inte hunnit kolla något nummer.
Om det slutar regna och torkar upp ska vi nog ut och köra ikväll, kan nog kolla nummret då.

Toppen!

Så de har öppet ialafall? Eller är ni o snikkör på deras bana :tungan

Vad pröjsar ni för att bara köra då?

Nu regnar det niagarfallen här i luleå iaf :(

2938000 Toppen!

Så de har öppet ialafall? Eller är ni o snikkör på deras bana :tungan

Vad pröjsar ni för att bara köra då?

Nu regnar det niagarfallen här i luleå iaf :(
Nu är sidan uppe igen, vi var där och snikade på deras bana igår :D

Vid frågor och bokningar var vänlig kontakta oss på telefon:

0911 - 15199

070 – 556 46 39

Nu är sidan uppe igen, vi var där och snikade på deras bana igår :D

Fan va kul! :D Har mina tv-spels konsoller ute på tradera nu, kanske man skulle köpa sig en minimoto :va :tummenupp

Och tack för infon Xyron!
Är det några som känner sig manade att köra nån gång så skriv en rad!

Tja.vi är några från staaaaan...! som har minimotos men vi har som inge ställe å köra på.men vi skulle ha kommit upp nån helg å gasa lite:yoparty

2979471 Tja.vi är några från staaaaan...! som har minimotos men vi har som inge ställe å köra på.men vi skulle ha kommit upp nån helg å gasa lite:yoparty
Kör ni några "riktiga" mini motos eller äre kinahojjar som gäller?

2986064 d ÄR KINAhojar....

Hoppas d inte är så mycke att fixa på hojen din

CYA
Härligt! Det skulle vara skitakul om ni kom upp så kunde vi köra lite. Har för mig att man inte får köra med minimotos på go-kart banan i skellefteå?

Bara hojta till om / när ni kan köra, jobbar idag och imorrn men sen äre lugnt. Ledig hela nästa vecka också!

Hojjen är redan ihopskruvad och klar :tummenupp

Back