Minimoto/Motard onsdag 11/2 18-21

Pålle skrev:
ojoj, här kastas det tydligen skit på en som vanligt. Tråkigt att avundsjuka kan ge sådana resultat. Hur fort kör ni egentligen!? Mycket snack och lite körning mao.. :D

Jag försöker träna ner mig.

/Inte killen i brevet
Hittade denna på blocket åt dig, den verkar klara dina 125 kg :D

Bifogat

• 00081.JPG
    00081.JPG
    37.2 KB · Visningar: 37
Bästa tider idag..

Ullis blixtrade till med 30,9 ?
Jag dunkade in 32,5
Metallis hamnade på 32,99
Gsxr1100r på 50.5 eller nåt.. vet lyssnade inte riktigt.. :arsele

Fan va ball det var idag!! :Bugar

/KetogaN

Miss BrInK skrev:
pb tider :banana
johno 29,66
brink 30,35
Ullis 30,97
ketogan 32,5
Metallis 32,99
Gsxr1100r 33?

vad körde max?

Max körde inte idag.. tror gsxr1100r ligger på 34 blankt.. eller nått..

Fan va kul det var.. (sitter här och har ångest, dom dära DM hojjarna såg så fina ut.. en sån 8,5 hästars hade suttit som en smeck!)

/KetogaN

johno 29,66
brink 30,35
Ullis 30,97
ketogan 32,5
Metallis 32,99
Gsxr1100r 33,75

Idag unkom jag torped-ullis, men vad hjäpte det när jag slår av lite pga köbildning och får en av sniglarna som inte hinner att bromsa i röven :D Pang så studsar man ut bland däcken, tappar kedjan och repar visiret, påt igen med adrenalin som sprutar ur öronen så fick jag 33,75 :tummenupp

Tydligen så måste jag puffas omkull innan jag tänder till, nu är målet 32:or :banana

Vad det det som hände, jag såg bara när hojjen flög över däcken och landade på banan igen.. det blev ett lång varv för dig..

(genvägar äro senvägar) hehe..

33.75 är gött juh.. om du hänger av lite så kommer det gå ännu fortare.. =)

/KetogaN

KetogaN skrev:
Vad det det som hände, jag såg bara när hojjen flög över däcken och landade på banan igen.. det blev ett lång varv för dig..

(genvägar äro senvägar) hehe..

33.75 är gött juh.. om du hänger av lite så kommer det gå ännu fortare.. =)

/KetogaN

TIBA rules :D kul att ligga och spika låga 34:or utan problem, kul även att jag hittade felet på mina bromsar, jag har smort vajrarna/kolvarna nu så dom inte kärvar, vi råkkade röven av Trelleborgsmaffian :tungan

Nästa gång ska vi vikta på dig med 20 kg i en ryggsäck :hihi

GSXR1100R skrev:
TIBA rules :D kul att ligga och spika låga 34:or utan problem, kul även att jag hittade felet på mina bromsar, jag har smort vajrarna/kolvarna nu så dom inte kärvar, vi råkkade röven av Trelleborgsmaffian :tungan

Nästa gång ska vi vikta på dig med 20 kg i en ryggsäck :hihi

Trelleborgsmaffian hade feta hojjar, men våra (jag menar era, host host) framfördes snabbare.. :D
Det kanske inte är helt fel, bättre vikt = bättre grepp.. och mer tyngd när jag torpederar dig.. ;)

Last edited:
Roligaste stället att köra om på är hårnålen, bromsa sist, fultränga sig och knycka spåret sen är man förbi, det enda som inte är så kul är att stångas med moppemotarder, det känns som att försöka tränga sig förbi en Scania med en hundkoja :huvet

GSXR1100R skrev:
Roligaste stället att köra om på är hårnålen, bromsa sist, fultränga sig och knycka spåret sen är man förbi, det enda som inte är så kul är att stångas med moppemotarder, det känns som att försöka tränga sig förbi en Scania med en hundkoja :huvet

Nä, moppemotarder suger röv.. kunde lika gärna gett mig en gasmask med avgaser i.. ligger med huvudet precis i utblåset.. lagom svart i ansiktet när man väl kommit förbi.. :)

lyckades hitta balanspunkten under en ofrivillig wheelie efter hårnålen, slog av, seglade omkring med framhjluet i luften.. tänkte nu slår jag över.. sen vände det och framhjulet slog ner med en duns.. *ball!!* sen klotade jag varvet efter.. heheh...

/KetogaN

Kullberg skrev:
Aah vi låter dig tro det för denna gången.
Vi kommer tillbaka och då är vi grymare än någonsin :tungan
Hur gick det med foten? Era hojar är tokfina, lite för fina för att vurpas med :D

KetogaN skrev:
Fan va kul det var.. (sitter här och har ångest, dom dära DM hojjarna såg så fina ut.. en sån 8,5 hästars hade suttit som en smeck!)

/KetogaN

Du har ju två sådana som hänger i taket ovanför soffan... ;)

GSXR1100R skrev:
johno 29,66
brink 30,35
Ullis 30,97
ketogan 32,5
Metallis 32,99
Gsxr1100r 33,75

Idag unkom jag torped-ullis, men vad hjäpte det när jag slår av lite pga köbildning och får en av sniglarna som inte hinner att bromsa i röven :D Pang så studsar man ut bland däcken, tappar kedjan och repar visiret, påt igen med adrenalin som sprutar ur öronen så fick jag 33,75 :tummenupp

Tydligen så måste jag puffas omkull innan jag tänder till, nu är målet 32:or :banana

gå ner 4 kugg bak så har du hittat en halv sek utan problem... sen kan du få låna min förgasare om du vill prova...... :7peta

oscar skrev:
Du har ju två sådana som hänger i taket ovanför soffan... ;)

Jo, men där är inga hjul.. ;)
Sugen som attans på en DM brutale 8,5 hästars.. man satt som en kung på den juh.. hade piskat er alla med en sån.. :rolleyes: :D

/KetogaN

BrInK skrev:
gå ner 4 kugg bak så har du hittat en halv sek utan problem... sen kan du få låna min förgasare om du vill prova...... :7peta
Jamen ja är ju überfet och därför måste jag köra med 6/72, jag måste bromsa senare & gasa tidigare sen så kommer 32:orna :gnissla

Sen så röstar jag på att vi ska försöka få väck motardmopparna, dom luktar illa och kör inte på samma förutsättningar som oss, det är för farligt att blandas med oss helt enkelt :mad:

Det vore oxå bra om ingen parkerar nära depårakan för att justera och dona, om nån får släpp i sista böjen så kommer det att göra ont, när bygget är klart & Roffe får väck byggmaterialet så kommer depåavfarten att vara säkrare.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT