minimoto/motard malmö 4:e dec

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
vi är några som har snackat om att köra lite tvåhjuligt nere på racehouse i malmö. De har både minimoto och minimotard/fiddy/vafandetnukallas

enligt hemsidan har de 6 moto och 8 motards till uthyrning så 14 pers kan vi max vara om alla ska köra samtidigt.
blir vi minst 6 pers finns möjlighet till paketpris ( träning, kval, race) för 350kr/pers

tänkt datum lördagen den 4:e dec runt lunch-tid

1. Ripster
2. Bjork3n
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Men va faen, då ska jag och polaren kidnappa grannarnas ungar, släpa med dom till busfabriken och ragga milfs...

Gör't på söndagen istället. BASTA! :mattias

(minimotomotardandet alltså, så vi också kan vara med... fast i ärlighetens namn har jag inte frågat Damma om han vill, så egentligen är jag bara här och skräpar ner. *s*)

Last edited:
Gör't på söndagen istället. BASTA! :mattias

(minimotomotardandet alltså, så vi också kan vara med... fast i ärlighetens namn har jag inte frågat Damma om han vill, så egentligen är jag bara här och skräpar ner. *s*)

Vad spelar det för roll vad han vill? Säger du att ni ska dit ner, så har han väl inte så mycket annat val än att vilja följa med? :D:näsblod:tuttar

Vad spelar det för roll vad han vill? Säger du att ni ska dit ner, så har han väl inte så mycket annat val än att vilja följa med? :D:näsblod:tuttar
Du är klok du, vilse. :D Nu har jag tyvärr inte koppel på min man, så än så länge gör han som han själv vill. :va Hemska tanke. :kiss

Vi är nog ändå för trötta för att köra minimotorsaker på söndagen, vi ska gå på julmarknad och dricka öl i Köpenhamn på lördagen. :tuttar

Inget planerat så jag är gärna på å kör lite

1. Ripster (minimoto)
2. Bjork3n (Motard)
3. Miggeson (Motard)
4. J.N (Motard)
5.
6.
7.

Jag får hänga på en annan gång... Lite strul att boka om grejor just nu, drar till Thailand på måndagen efter den helgen. Så jag får väl snällt vänta med att köra tills man hyrt sig en vespa där :D

1. Ripster (minimoto)
2. Bjork3n (Motard)
3. Miggeson (Motard)
4. J.N (Motard)
5. teXmeX (tja, kör på det alla ska köra antar jag)
6.
7.

Tid bestämd!! 13.00 vid entrén till racehouse !!

obs. listan är bindande f o m nu, deadline måndagen 29:e.
ni kan ju följa med även efter det, men då finns ju risken att det inte finns några leksaker lediga

Last edited:
Tid bestämd!! 13.00 vid entrén till racehouse !!

obs. listan är bindande f o m nu, deadline måndagen 29:e.
ni kan ju följa med även efter det, men då finns ju risken att det inte finns några leksaker lediga

Inte möjligt att ta en senare tid så jag kan hänga på? En lördag kan väl inte vara så pass uppbokad?

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back