Minimoto körning i Linköping

CrazyRide

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
Minimoto
Tänkte höra om det finns något "gäng" som anordnar, kör på kul någonstans i Linköping. Vore kul att köra runt på gatorna i stan, men eftersom det inte är rekommenderat av såväl polis som tillverkare så tror jag att jag i alla fall hoppar över det till en början om ingen protesterar vilt. :)

Med andra ord, finns det någon bana, inhängnat område, nån död parkering eller annat som några "polare" brukar synas ibland så vore det kul att kanske vara med :tungan

CrazyRide

Japp vi är ett gäng i LKPG och Norrköping som kör i Katrineholm, Norrköping och LKPG... allt från 14e till Blata Origami fabrikstrimmat...Bana och parkering

/Micke

CrazyRide skrev:
Tänkte höra om det finns något "gäng" som anordnar, kör på kul någonstans i Linköping. Vore kul att köra runt på gatorna i stan, men eftersom det inte är rekommenderat av såväl polis som tillverkare så tror jag att jag i alla fall hoppar över det till en början om ingen protesterar vilt. :)

Med andra ord, finns det någon bana, inhängnat område, nån död parkering eller annat som några "polare" brukar synas ibland så vore det kul att kanske vara med :tungan

CrazyRide

legionRider skrev:
Japp vi är ett gäng i LKPG och Norrköping som kör i Katrineholm, Norrköping och LKPG... allt från 14e till Blata Origami fabrikstrimmat...Bana och parkering

/Micke

Gokartbanan är ju vettig som vi brukar köra på här i Norrköping.. synd att det bara är varanan vecka :(

Finns det nån info om banan o tider angående den i Katrineholm?

Mvh Mikael

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...