Minimoto körning i Linköping

CrazyRide

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Ort
Linköping
Hoj
Minimoto
Tänkte höra om det finns något "gäng" som anordnar, kör på kul någonstans i Linköping. Vore kul att köra runt på gatorna i stan, men eftersom det inte är rekommenderat av såväl polis som tillverkare så tror jag att jag i alla fall hoppar över det till en början om ingen protesterar vilt. :)

Med andra ord, finns det någon bana, inhängnat område, nån död parkering eller annat som några "polare" brukar synas ibland så vore det kul att kanske vara med :tungan

CrazyRide
 
Japp vi är ett gäng i LKPG och Norrköping som kör i Katrineholm, Norrköping och LKPG... allt från 14e till Blata Origami fabrikstrimmat...Bana och parkering

/Micke

CrazyRide skrev:
Tänkte höra om det finns något "gäng" som anordnar, kör på kul någonstans i Linköping. Vore kul att köra runt på gatorna i stan, men eftersom det inte är rekommenderat av såväl polis som tillverkare så tror jag att jag i alla fall hoppar över det till en början om ingen protesterar vilt. :)

Med andra ord, finns det någon bana, inhängnat område, nån död parkering eller annat som några "polare" brukar synas ibland så vore det kul att kanske vara med :tungan

CrazyRide
 
legionRider skrev:
Japp vi är ett gäng i LKPG och Norrköping som kör i Katrineholm, Norrköping och LKPG... allt från 14e till Blata Origami fabrikstrimmat...Bana och parkering

/Micke

Gokartbanan är ju vettig som vi brukar köra på här i Norrköping.. synd att det bara är varanan vecka :(

Finns det nån info om banan o tider angående den i Katrineholm?

Mvh Mikael
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top