minimoto inomhus

PBR skrev:
tjena mittbena. nu har vi dragit igång inomhusracingen för egna hojjar i tullinge på måndagar.
Vi Välkomnar alla som vill köra. kinahoj eller italienskt nytt eller gammalt. kom och lägg några snabba varv. priset är 100:- per kväll 17-21
MVH
www.pocketbikeracing.com


Bara Måndagar ? Inte alla dagar i veckan ?
 
faan det kommer att bli roligt när kinamotosarna kommer hem, fullt på tullinge. vi borde åka dit någon dag och hyra, kanske man kan få chansen att slå Swedie :D .
 
hermes skrev:
faan det kommer att bli roligt när kinamotosarna kommer hem, fullt på tullinge. vi borde åka dit någon dag och hyra, kanske man kan få chansen att slå Swedie :D .
ska väll inte vara några problem att slå...bara man inte bode så långt från den omtalade orten...
 
Swedie skrev:
förfän... vad får jag för att ni lägger reklam här? seså... kontakta mig. ge mig lite special treatment... nuuu

Tjena Swedie. Reklam var väl att ta i, mera som en inbjudan.
Titta förbi nån da så får du en läsk och en bulle.
Du kan kanske be MR Lind att visa vägen.
WWWänliga hälsningar Mikey
www.pocketbikeracing.com

ps, detta är reklam: vi har kanonpriser på uthyrningen under hösten
08-53060409 ds
 
bulle lät ju bra iaf.

Förresten så har jag varit där o kört... lugnt. Hittar dit...

så det är "Mrlind" jag ska spöa.. då vet jag.
 
Swedie skrev:
bulle lät ju bra iaf.

Förresten så har jag varit där o kört... lugnt. Hittar dit...

så det är "Mrlind" jag ska spöa.. då vet jag.


Cool. Glöm inte hojjen. har du ingen kan du låna av oss.
ps,Lind är oskyldig iaf denna gång.
 
PBR skrev:
Cool. Glöm inte hojjen. har du ingen kan du låna av oss.
ps,Lind är oskyldig iaf denna gång.
jag vill äga en minimoto, fixa! ;) då lär jag komma dit ofta... annars blire o låna.
 
Borde inte alla SH medlemmar få rabatt?? (hur det ska kontrolleras ifall man är medlem vet jag inte).. kanske blir en massa moppefuckos som reggar sig då iofs? :3freak
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top