Minimoto i Sthlm, Vart???

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Finns säkert tusen trådar här om det jag tänker fråga redan.
Men fan de är ju fredag, orkar ej leta. Sorry! :rolleyes:

Jag ska dra med två av brorsorna och köra minimoto nån helg framöver.

Nån som orkar ge mig tips på vart det finns och hur mycket de kostar?
Syrran har ju liksom lovat att pröjsa. :brinnerup

Tack på förhand.
RQ
 
RocketQueen skrev:
Finns säkert tusen trådar här om det jag tänker fråga redan.
Men fan de är ju fredag, orkar ej leta. Sorry! :rolleyes:

Jag ska dra med två av brorsorna och köra minimoto nån helg framöver.

Nån som orkar ge mig tips på vart det finns och hur mycket de kostar?
Syrran har ju liksom lovat att pröjsa. :brinnerup

Tack på förhand.
RQ


Det går ju köra på Tullinge..
ring ut dit å kolla
 
RocketQueen skrev:
Nääää så nån får gärna berätta.
För inte ringer jag i helgen... Slööööö.

När vi var där så kostade de en fem hundring för ett Grand Prix el vad de var dom körde
 
Har varit där och kört ett par gånger ,ca en 500kr(om man vill ha prisutdelning) för ett grand prix ,då är det med två träningar ,två kval och finalheat.

Du kan kolla på hemsidan, där finns det prislista.

http://www.pocketbikeracing.com/
 
RocketQueen skrev:
Tack för bra tips. :tummenupp

500 per person.
Kommer bli ruinerad... :hihi

Va de inte din syrra som skulle pröjsa :hihi
men de går ju ta något av dom billigare alternativen
 
Vad bra det skulle vara om det fanns nåt liknande här, tror inte ens man får köra mínimuppo på gocartbanan här i stan.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top