Minimoto i Skövde

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Finns det minimotomänniskor i skövde tro, har en DM hemma som känner sig lite ensam.
Skulle vara kul att rejsa lite i sommar :yoparty och sen :fyllisar och diskutera vem som prejat vem :fatta!

/Pajje

Psychobiker skrev:
Finns det minimotomänniskor i skövde tro, har en DM hemma som känner sig lite ensam.
Skulle vara kul att rejsa lite i sommar :yoparty och sen :fyllisar och diskutera vem som prejat vem :fatta!

/Pajje

Vi är ett gäng i Tidaholm om det duger att åka med oss :banana
Känner du nån på Aspö så kanske vi kan hyra banan där :tummenupp

MarilynMan skrev:
Vi är ett gäng i Tidaholm om det duger att åka med oss :banana
Känner du nån på Aspö så kanske vi kan hyra banan där :tummenupp

Bor halvvägs till Tidaholm, så det blir ju alldelles lysande, känner dock ingen på Aspö (vad är det?). Var brukar ni köra nånstans föresten?

Psychobiker skrev:
Bor halvvägs till Tidaholm, så det blir ju alldelles lysande, känner dock ingen på Aspö (vad är det?). Var brukar ni köra nånstans föresten?
"Aspö Ring" är gokartbanan i Skövde!
Vi är 5st som precis inhandlat minisar så vi håller på som bäst att utforska var vi kan rejsa..............

Då är vi 6 st nu då. antar att det är en utomhusbana, så det blir ingen körning än på ett tag...

Tack för tipset om Maxat-racing :Bugar

Hej vi är några stycken som kör minimoto på Skövde motorstadion(gokart banan)som
är flyttad från Aspö ring till Skövde flygplats. Medlemskap i motorklubben och giltig
minimoto licens krävs för att få träna på banan,kolla in hemsidan http://www.skovdemk.com vi ligger under gokart sektionen.
Mvh.Roger!

Roger(Brutale) skrev:
Hej vi är några stycken som kör minimoto på Skövde motorstadion(gokart banan)som
är flyttad från Aspö ring till Skövde flygplats. Medlemskap i motorklubben och giltig
minimoto licens krävs för att få träna på banan,kolla in hemsidan http://www.skovdemk.com vi ligger under gokart sektionen.
Mvh.Roger!

Fräckt, jag kommer och rejsar, skall bli hur kul som helst!!! Nu hittade jag iof inte så mycket på sidan, karting-delen var ju stängd för vintern, men jag får väl titta in senare i vår :banana

det kommer att bli kanon, jag och Grabben+Mr Brutale+tre st från trollhättan+fem från Tidaholm och så Psychobiker.... jag tror minsan
vi har en del rejs att se fram emot. kommer att bli så coolt.... :tummenupp

Last edited:
Åk ner till gamla kart banan o kör har själv varit där o kört roligt roligt
taskigt väder nu men den finns nog kvar ett tag till kommunen är ju inte så snabba med sina beslut om hus byggen

Bor i Götene och kommer med största säkerhet inhandla en minimoto under våren, då jag blir tvungen att sälja stora hojen pga. studier... :(

Vore kul och vara med och busköra vid något tillfälle under våren/sommaren. Har ju inte så många mil till Skövde...

Hittar inte nått om Minimoto körning på Skövde MK:s hemsida, bara en lite rubrik under mc-länken, men det säger ju inte så mycket.

/Pajje

Jag är lätt på passar min student ekonomi mycket bättre än att köra motard..

Back