Minimoto i Karlskrona

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Någon som kör Minimoto någonstans i Karlskrona? Var i så fall o vad har ni för hojar...hur många är ni? Finns det något lämpligt ställe...kanske till och med någon liten bana?....Hör av er i så fall......:tummenupp

Tack för tipset.....Några fler kanske?...Kanske nåt gäng på nån arbetsplats som träffas ibland o kör eller så?...Vill veta om det finns något egentligt intresse här i denna hörnan av landet !

Karlskrona vet jag inte , men i kalmar är det många som kör. Träning vid flyget , skogstorp , tisdagar o torsdagar har jag för mig....

Karlskrona vet jag inte , men i kalmar är det många som kör. Träning vid flyget , skogstorp , tisdagar o torsdagar har jag för mig....

Nej bara Torsdagar är det...men jag undrar om det finns flera här nere i dom här trakterna...alla är ju kanske inte beredda o köra dom här milen i veckan även om jag gör det....:tummenupp

Nej bara Torsdagar är det...men jag undrar om det finns flera här nere i dom här trakterna...alla är ju kanske inte beredda o köra dom här milen i veckan även om jag gör det....:tummenupp

He he..ok. Då är det ändrat sen förra året.. Hade motard då o då tränade vi samma dagar:)

He he..ok. Då är det ändrat sen förra året.. Hade motard då o då tränade vi samma dagar:)

Ja ok...ja Torsdagarna tränar minimoto o 70 cc och motarder och lördagar en o en halv timme varannan lördag minimoto varannan 70cc o motard......men det hade varit kul o se om det finns flera som kanske kör nånstans o kanske man kan få igång ett intresse om det inte redan finns runt Karlskrona...

Det är dött med sporthojs/motardåkare här i Karlskrona tycker jag. Har sett en snubbe på grön ninja som bränner omkring i stan, det är väl allt i princip :confused:

Det är dött med sporthojs/motardåkare här i Karlskrona tycker jag. Har sett en snubbe på grön ninja som bränner omkring i stan, det är väl allt i princip :confused:

Ja det kanske är så o det är ju rätt så dött med motorsport över huvud taget men när det inte finns några motorbanor (gokart tex) så kan ju aldrig intresset växa heller.....intresset måste finnas o säkert finns det ett antal minimoto stående i garagen överallt...eller kanske t.o.m så att dom körs på någon asfalterad liten bana eller så någonstans.....någon som vet? Vill få igång ett resonemang om det över huvud taget finns något intresse.....:tummenupp

Verkar ganska dåligt.....

Det har varit lite dåligt med hoj åkning i år men nästa säsong kommer nog bli bättre får jag hoppas.
Nu i slutet av säsongen började vi få ihop lite folk så jag tror det blir mer till nästa säsong!

Jag glider ofta omkring i min ensamhet. Rödvit R6 -00, kromad KBC-hjälm.
Men tycker också det verkar dåligt med folk som kör... Är sällan man ser sporthojar här.

Jag glider ofta omkring i min ensamhet. Rödvit R6 -00, kromad KBC-hjälm.
Men tycker också det verkar dåligt med folk som kör... Är sällan man ser sporthojar här.

Brukade du parka den vid det där fiket som ligger vid den parken jag glömt bort vad den heter? Cyklade förbi den dagligen under min vistelse i Kallekrona iaf.

Brukade du parka den vid det där fiket som ligger vid den parken jag glömt bort vad den heter? Cyklade förbi den dagligen under min vistelse i Kallekrona iaf.

Det stämmer! Utanför 3G, på en av de två mc-parkeringarna i Karlskrona :)
Förhoppningsvis står det en annan hoj där nästa år :D

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard