Minimoto filmer

Bifogat

  • MVC-028S.JPG
    MVC-028S.JPG
    54.1 KB · Visningar: 137
  • MVC-029S.JPG
    MVC-029S.JPG
    35.6 KB · Visningar: 168
  • MVC-025S.JPG
    MVC-025S.JPG
    44.3 KB · Visningar: 240
  • MVC-024S.JPG
    MVC-024S.JPG
    33.2 KB · Visningar: 104
  • MVC-021S.JPG
    MVC-021S.JPG
    46.5 KB · Visningar: 138
bebbe skrev:
Har provat lite att göra stoppisar men det var inte tillräckligt med tryck i frambromsen. Funkade när man precis ställt in bromsen sedan så har den ju en förmåga att ändra sig fort :tungan Har en hydraulisk skivbroms till cykeln som man kanske skulle kunna slänga på :banana

jag köpte "minirettan" och jag lära byta framgaffel för den är alldeles för vek, om ja skulle pröva en stoppie skulle den gå av. hydraulisk skivbroms lät grym :tummenupp
 
bebbe skrev:
Låtar du på mig då :tungan
hmm :va

självklart! vi kommer att ha all tid i världen för att ta bra kort. Jag har blixt på min, så om du bara kör tillräckligt nära kommer de bli kanoners!

Jag blir rädd så fort det lyfter där framme... :huvet
 
Last edited:
åå va kul de är då... så fort jag kom hem så stack ja ut å åkte :) å ska ut nu igen.. tack sam å webspy å alla för att ni gjort detta :yoparty
 
tja! ingen som har fått hem någon minicross 107cc eller va d va, som vet hur dem värkar fungera?
 
fogerty skrev:
Funkar ju inte att ladda bebbe :(

Fan jag längtar tills jag får min, då ska ni få se :hihi
vad då för nåt??? när du klotar??? det har vi sett många göra...
 
FUNKAR fortfarande inte,dom måste vara upplagda på något J... inkasätt,eller dyligt forntidssätt.som min dator inte fattar.jag blir så j... störd!!!!!!!!!!!!jag vill ju se dom ju!!!!!! :mad: :mad: :mad:
 
E22 skrev:
FUNKAR fortfarande inte,dom måste vara upplagda på något J... inkasätt,eller dyligt forntidssätt.som min dator inte fattar.jag blir så j... störd!!!!!!!!!!!!jag vill ju se dom ju!!!!!! :mad: :mad: :mad:


Funkar för mig.
 
Mookie skrev:
Funkar för mig.
AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa*vrålskrik*
kan ingen vänlig själ fixa till det så att jag får bilden oxå.får bara ljudet i min winplayer.... :mad:
 
E22 skrev:
AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa*vrålskrik*
kan ingen vänlig själ fixa till det så att jag får bilden oxå.får bara ljudet i min winplayer.... :mad:

Om du blir förbannad och slår på burken så löser det sig. Testa vettja.
 
E22 skrev:
AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa*vrålskrik*
kan ingen vänlig själ fixa till det så att jag får bilden oxå.får bara ljudet i min winplayer.... :mad:

Det kan helt enkelt vara så att du saknar någon codec, ladda hem VCL player och titta på filen i den istället så är det inte helt otroligt att det funkar.

http://www.videolan.org/vlc/
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top