Minimoto [film]

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Vi körde ju i Tullinge i Mars månad eller vad det var och det filmades lite.

Så ni som diggar Minimoto kan ju spana in den här filmen. Jag vann 3 av fyra finaler. Vann inte sista för att det stod en trave däck 'mitt i banan' :gnissla Så jag gjorde en rätt hyffsade piruett med lite tankslapper.

http://www.sporthoj.com/stuff/filmer/pocketbike.wmv 18Mb
 
Tjuvträning inför R-1000 :D Vurpa nummer 2 såg riktigt ball ut :tungan
 
Var alldeles för lite "krascher" den dagen. Stod ju med kameran beredd hela tiden. Så passar Swedie på att köra in i däcken där man inte ens ser honom.. *hmpf* Duktigt kört verkligen :)
Bara köra på så i sommar oxå! :tummenupp

/AC
 
GSXR1100R skrev:
Tjuvträning inför R-1000 :D Vurpa nummer 2 såg riktigt ball ut :tungan

Förstod inte varför Peder skulle lägga sig och vila på däckvallen?
:confused: :rolleyes:
Swedies däckstudsande och mitt bakhjulssläpp kom tyvärr inte med på film.

Vi andra stod still i jämförelse med Swedie. Är han lika duktig med lite större hoj ska det bli ett nöje att se honom på banorna i sommar.
 
Härligt mannen!

Tullinge banan ser smal ut, men Swedie verkar hitta spåren.. har han tjuvtränat månne ?
Gillade filmen, vurporna lättade upp stämmingen och lämnade ett leende på läpparna!! :tummenupp

/KetogaN
 
hehe tackar! Det var andra gången jag körde minimoto. :) Jag vet inte, men jag har upptäckt att jag har lätt av mig att lära mig nya saker. Därav <skitsnacket> (hehe) om sviestadprestationen. :rolleyes:

Tack iaf! Hoppas oxå att jag tar mig fram lika bra på stora banorna med stora hojen.
 
Varför filmade ni bara uppvärmningen?
Mycket roligare att filma när det går fort!!! :D
Men ni kanske inte ville slita ut knäskydden :rofl
 
M:et skrev:
Varför filmade ni bara uppvärmningen?
Mycket roligare att filma när det går fort!!! :D
Men ni kanske inte ville slita ut knäskydden :rofl
Sluta att reta Sweedie nu :D
 
KetogaN skrev:
Härligt mannen!

Tullinge banan ser smal ut, men Swedie verkar hitta spåren.. har han tjuvtränat månne ?
Gillade filmen, vurporna lättade upp stämmingen och lämnade ett leende på läpparna!! :tummenupp

/KetogaN
När man ser era filmer från racehouse framstår det som en balsal i jämförelse med Tullinge. Dessutom har dom gjort om banan sedan förra vintern för att ytterligare dämpa tempot.

Nu har man blivit sugen på att köpa egen DV-kamera och helmcam. Var ska man hitta dom slantarna? :huvet

Får se om Swedie är lika kaxig när han fått flyga en sväng i sommar. Ryggflygning, några rollar och en looping borde göra sig bra på film. :D
 
Coolt! Den andra vurpan var ballast!!

Swedie kanske trots allt har en karriär framför sig som Rookie1000 förare då ;)
Vad alla körde bra o snabbt!

Snyggt redigerat Fnutten! Och Kikka filmade bra! :banana

Bra musik!
 
Fnutten skrev:
När man ser era filmer från racehouse framstår det som en balsal i jämförelse med Tullinge. Dessutom har dom gjort om banan sedan förra vintern för att ytterligare dämpa tempot.

Nu har man blivit sugen på att köpa egen DV-kamera och helmcam. Var ska man hitta dom slantarna? :huvet

Får se om Swedie är lika kaxig när han fått flyga en sväng i sommar. Ryggflygning, några rollar och en looping borde göra sig bra på film. :D

Racehouse har både längre och snabbare bana, men det gör ungefär lika ont att klota på bägge banorna, varför har dom inte ryggskydd att låna ut på plats?

Det ska bli kul om du filmar Sweedie med en spypåse i flygplanet :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top