Minimoto/fiddy körning 24 sep

Kommer köra ner med min bil och Tobias, har 3st platser över för dem som vill med in da fååårrrddd faaannnn :yoparty , samt hjälpa till och ev visa vägen :D

1. Miggesson
2. Tobias
3. rills
4. onedreamer
5. gtsugpropp
6. Stolpskottet (kanske)

på måndag bokar jag så om någon mer vet att de inte kan MÅSTE NI SÄGA TILL INNAN MÅNDAG EFTERMIDDAG vi är precis minsta tillåtna antal och om någon hoppar av åker vi på avbokningsavgift.

bokar "maxirace" dvs 5 pass för 490 kr

Bokat lördag kl 14.00 för 6 pers. fler kan komma i mån av plats men det bör inte vara något problem.

ängeholmarna samåker, kan väl göra det samma ifrån hbg hållet. Jag kan köra ner och ta 3 till i bilen

I min bil tar jag Rickard, Tobias, Onedreamer och ev Kriss hänger med och tar bilder.

Vi kan mötas upp på Shell macken vid Berga ju?
Nån bra tid för det? 12,30 kanske?

:tummenupp
Bokat lördag kl 14.00 för 6 pers. fler kan komma i mån av plats men det bör inte vara något problem.

ängeholmarna samåker, kan väl göra det samma ifrån hbg hållet. Jag kan köra ner och ta 3 till i bilen

Jag åker gärna med dig. :)

Då möts vi upp 12,30 på Shell macken :) Sen Anthony du kan säkert vägen bättre än mig så du e gps nere i Malmö :krama men tills det e det Fåårrrddd rally ner :D Fan vad kul detta ska bli :D många fotningar och armbågar i kurvorna.

Då möts vi upp 12,30 på Shell macken :) Sen Anthony du kan säkert vägen bättre än mig så du e gps nere i Malmö :krama men tills det e det Fåårrrddd rally ner :D Fan vad kul detta ska bli :D många fotningar och armbågar i kurvorna.

Ska fota dig av banan micke! :D:banana

*/ ?>
Back