Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ut o kör dåMark skrev:Idag vill jag köra mini!
jag vill köra NU!
![]()
Jag hjälpte tillSkorpan skrev:nu jäääääävlar har jag förstärkt mina fotpinnar,svetsat om blåset och ska fixa min läcka imorrn
nu är ni körda!!!![]()
baltra skrev:Jag och lill GP åkte till Freport vid 17:30 för att köra lite det är ju mer en halva parkeringen som är tom där. Startar hans han åker tre varv startar min säter mig på för att åka då kommer konstpeln tycken var han men jag var inte det till backs så han ändrade atityd. Jag frågade han lite om regler och sånt, man kunde få böter mm. Men lill GP var inte glad var nere hela vägen hem
![]()
![]()
så när blir det Torslanda nästa gång
regn på lördag & blåsigt som fan på söndag (kuling) = inget för mej denna helgbaltra skrev:Jag och lill GP åkte till Freport vid 17:30 för att köra lite det är ju mer en halva parkeringen som är tom där. Startar hans han åker tre varv startar min säter mig på för att åka då kommer konstpeln tycken var han men jag var inte det till backs så han ändrade atityd. Jag frågade han lite om regler och sånt, man kunde få böter mm. Men lill GP var inte glad var nere hela vägen hem
![]()
![]()
så när blir det Torslanda nästa gång
Coola Ola skrev:Tur att du klarade dig utan böter! Hade varit surt för en sån grej.... Och uppenbarligen lönar det sig att vara trevlig mot snuten, trots allt. Blir förhoppningsvis åka på söndag, iaf hoppas jag det som inte kunde vara med förra söndan.
Skorpan skrev:regn på lördag & blåsigt som fan på söndag (kuling) = inget för mej denna helg
Mark skrev:Idag när solen lyser vill man inget hellre än att ge sig ut åp två hjul.
undrar därför om det är nån som har en aning om snödjupet på rakan ute i Torslanda. Eftersom dom inte skottar där smälter nog inte snön lika fort som gatorna här i stan.
brum brum Mark
PS: kommer vi/nån fram till att de är snöfritt där så vore det kul om fler kom. nu är vi 2. förmodligen 3 och kanske fler.
Supernajs! Då borde det ju helt klart ha torkat upp nu.bebbe skrev:Var där och körde lite igår och då var det rent, fast lite blött! När åker ni?
Mark skrev:Supernajs! Då borde det ju helt klart ha torkat upp nu.
Johan slutar runt 17.00. Så det ska väl ätas nåt snabbt för att sen ge sig av.
Johan bor nästan granne med Ola, det gör du med va?
Ola har inte svarat på mitt sms ännu. så jag vet inte om han ska med. HÄnger du med?
packa nu dåbebbe skrev:Vet inte, jag måste packaTrodde du var på G redan nu.
Mark skrev:packa nu då![]()
och åk sen
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |