Minimoto bus

F-n, vad ni kör då :( Jag kan nog inte köra på Torsdag heller pga jobbet :död Men ta lite bilder på lill missen ändå, kan vara kul att se ;)

bebbe skrev:
F-n, vad ni kör då :( Jag kan nog inte köra på Torsdag heller pga jobbet :död Men ta lite bilder på lill missen ändå, kan vara kul att se ;)

Tråkigt! Det hade varit kul om du kunnat vara med.

Miss_Orchidee skrev:
Se nu har ni skrämt bort Bebbe med med eran jävla kamera.... :4skrika :rolleyes:

Skrämma bort? Killen är ju linslus.

Bifogat

• DSC_2321 (Small).jpg
    DSC_2321 (Small).jpg
    43.1 KB · Visningar: 46
  • DSC_2331 (Small).jpg
    DSC_2331 (Small).jpg
    39.8 KB · Visningar: 44
Typiskt.... Vi vill ju oxå komma å titta nån gång, men torsdan e ju körd.
Aja, får bli en annan gång.... då hinner ni ju öva lite mer, kanske sätta lite koreografi till leken så de blir riktigt snajsigt! :tummenupp

Hur många brukar ni vara som kör? Man längtar bra mycket nu tills man får sin 14F nu när man sålt sin 14e.. :)

bebbe skrev:

Miss?? vem jag?? nej jag har massa annat för mig på torsdag.... jag ska bestämt..Ööö...äta... och kolla på film... plugga....klippa mig.....borsta tänderna....och sova, så jag är leddsen men jag har visst inte tid... :rolleyes: :hihi

Vi får se om jag kommer ner, och får ni några foton så är det inte mig på en såndär iallfall.... :tungan

Jag kan tyvärr inte heller komma. :huvet

Det vankas Julfest. Ericsson har inte haft nån bjudning/gratis happening på 4-5 år, så detta tillfälle FÅR inte missas! :fyllisar

Nästa gång, ja DÅ ska jag vara med!

jajajajaja.........som vanligt är det massa undanflykter o bortförklaringar när racen närmar sej :hihi :rolleyes:

Jag är sugen på att köra lite imorrn också! Förutsatt att jag kommer dit... Har du plats i bilen, skorpis?

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back