ettan
Ny medlem
bebbe skrev:Tycker att vi skall ha en tråd där vi kan lägga in när vi skall sammlas och busa med våra minimotosar. Vad sägs om P-huset Lindholmen kl 12,00 Lördag![]()
hur mkt kostar en beg minimoto kul å köra dom lr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bebbe skrev:Tycker att vi skall ha en tråd där vi kan lägga in när vi skall sammlas och busa med våra minimotosar. Vad sägs om P-huset Lindholmen kl 12,00 Lördag![]()
Fruxo skrev:hur mkt kostar en beg minimoto kul å köra dom lr?
Mookie skrev:Har ni kört något ikväll?

Limstift skrev:Jag hänger gärna med på lördag också om jag hinner få ordning på lill-bågen.

bebbe skrev:Ta även med dig polare som har![]()

Tjet skrev:Jepp, han är också på!![]()
Hoppas att dom förblir lika snygga efter lördagens prövning...![]()

Tjet skrev:Hoppas att dom förblir lika snygga efter lördagens prövning...![]()
körde för fullt hela kvällenbebbe skrev:Nej, det blev inget. Jobbade till strax efter 20Men skorpan och några till var ute och körde. Hade med mig hojen till jobbet idag och fixade med fotpinnarna. Borde kunna lägga ner den ganska mycker nu utan att det tar imot
![]()
![]()
Skorpan skrev:körde för fullt hela kvällen
idag var farbror blå på besök i p-huset o kolla,iron man o jag blev kompisar med dom direkt efter lite wheelies o några repor![]()
nää,dom var skittrevliga så det är ok o köra därMark skrev:Hoppsan, det är mao ingen större fara?
på lördag ska jag smiska dig på banan![]()

En av motståndarna lyckades bryta ett finger och är nu gipsad. 
Jag filmade lite idag, lägger upp en länk strax till den filmen, snabbredigerad bara för skorpan flåsar mig i nacken, men lite kul blev den..Mark skrev:Hur vore det att filma lite när vi rejsar runt?
Jag kommer att ta med mig en kamerakvinna. Hon är dock inte helt fullutrustad, så om nån kan ta med en kamera kompliterar vi henne!
Nån som kan tänka sig att bidra med en?
Med viss reservation för att den sen kommer att lukta gott (parfym) istället för motorolja efteråt.
Skorpan skrev:körde för fullt hela kvällen
idag var farbror blå på besök i p-huset o kolla,iron man o jag blev kompisar med dom direkt efter lite wheelies o några repor![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!