Minimoto botar vinters plågor

GSXR1100R skrev:
Jävla puckos, ni skulle ju köpa minimotos...

Nu tvingas jag köpa en 250 cross/enduro åxå, hjälp mig att hitta en hoj, max 10 år gammal och max 15.000 sek.

:mad:

http://www.enduromx.com/mcs/mcsvd.asp?MCSNr=26411&page=2&s=Sök!&Sort=P&Omr=H&Fab=Alla&E=1&MX=1&SM=&OF=&Q=&ps=100&CC=All&H=&P=1&ts=2&fs=4&str=

http://www.enduromx.com/mcs/mcsvd.asp?MCSNr=25961&page=2&s=Sök!&Sort=P&Omr=H&Fab=Alla&E=1&MX=1&SM=&OF=&Q=&ps=100&CC=All&H=&P=1&ts=2&fs=4&str=

http://www.enduromx.com/mcs/mcsvd.asp?MCSNr=24285&page=1&s=Sök!&Sort=P&Omr=H&Fab=Alla&E=1&MX=&SM=&OF=&Q=&ps=100&CC=All&H=&P=1&ts=2&fs=4&str=

Pålle skrev:
...Fast jag handlade en cross istället. Lite mer manligt...
Mycket mer manligt. :fakta Seså Micke, köp nu en enduro så åker vi och slår oss genomfördärvade på Revinge.

Bingo skrev:
Mycket mer manligt. :fakta Seså Micke, köp nu en enduro så åker vi och slår oss genomfördärvade på Revinge.
Ja så får det bli, men enligt osäkra källor så är det minst 2 till som köper minimoto, jag flyttar om en månad sen ska det handlas leksaker :D

Det är juh apkallt att köra enduro på vintern - minimoto, go-kart, motard och racemoppe kommer juh att köras i uppvärmd isolerad 4000kvm lokal, enligt källor iaf.

metallgutten skrev:
Det är juh apkallt att köra enduro på vintern - minimoto, go-kart, motard och racemoppe kommer juh att köras i uppvärmd isolerad 4000kvm lokal, enligt källor iaf.

Du är ju nästan lika fjollig som Fixx!!! Man blir ju varm för bövelen plus att det ger bättre kondis o snyggare brudar! De tjejer som läser det här (korvmesallad räknas inte) kan ju säga vad de tycker är mest attraherande. En förvuxen pojke med en för liten mc, eller en genomsvettig man doppad i lera?

oscar skrev:
Du är ju nästan lika fjollig som Fixx!!! Man blir ju varm för bövelen plus att det ger bättre kondis o snyggare brudar! De tjejer som läser det här (korvmesallad räknas inte) kan ju säga vad de tycker är mest attraherande. En förvuxen pojke med en för liten mc, eller en genomsvettig man doppad i lera?
Å hör sen!

:hej

Fixx skrev:
köp dig något reggat så vi även kan köra grusbus....

Är lite sugen jag med men vad betyder alla begrepp
tex E-reggat :p
En som är totalt ovetandes om cross/enduru
och liknande men skulle kanske vilja prova :crash

micke.a skrev:
Är lite sugen jag med men vad betyder alla begrepp
tex E-reggat :p
En som är totalt ovetandes om cross/enduru
och liknande men skulle kanske vilja prova :crash

E-reg betyder Enduro reg. får köras på väg till och från tävling/träning.

Med enduro licencens. om jag inte minns fel.

Får fresta er så man inte blir ensam på isen iår

Bifogat

• bild2.jpg
    bild2.jpg
    62.9 KB · Visningar: 136
Får att köra på sjuka ställ och bara släppa gasen och då fårman fete fäste direkt

Bifogat

• bild6.jpg
    bild6.jpg
    48.9 KB · Visningar: 127
Jobbar han där nu? Det är Marcus "snigeln" iaf.. :)

Fixx skrev:
Får att köra på sjuka ställ och bara släppa gasen och då fårman fete fäste direkt
Vad är det för sjö och är det jobbigt at dubba däcken?

Back