Minimoto banor

vike94

aA|LiLL
Gick med
26 Apr 2007
Hoj
2004,M1 14E,Minimoto
Hej är det nån som vet om det finns någon bra utomhusbana för minimoto i göteborg?:tummenupp Helst ska det vara typ varje eller varannan lördag,söndag.om nån vet skicka länk till hemsida.PS.om det finns nån hemsida :yoparty :)

Här är en länk till Svenska Minimoto Portalen...där dom banor som körs minimoto på i dagsläget finns med.....sen vet jag inte om det kan finnas någon bana utöver dessa som kanske någon kör på ändå....
http://forum.minimoto.se/portal/news.php
Listan med banor finns på startsidan nere till vänster där det står träningstillfällen 2007:tummenupp

Last edited:
i borås finns det en bana som jag kör på varje onsdag
(söndagar delat med go kart) gå in på www.borasminimoto.se om du e intresserad. Även delat med dirtbikes, pocketbikes.

Jag behöver Hjälp ja har precis fått en ny minimot men har ingen stanns att köra vet någon ett ställe nära Värnamo i småland?:) Eller någon hem sida som länkar till alla banor.

Jag behöver Hjälp ja har precis fått en ny minimot men har ingen stanns att köra vet någon ett ställe nära Värnamo i småland?:) Eller någon hem sida som länkar till alla banor.

Om du söker länk till sida som visar alla banor så kan du läsa lite längre upp i denna tråden....:tummenupp Finns en bana i Borås och en i Gislaved bla.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT