Minimoto 14e registrerat varumärke

Status
Ej öppen för fler svar.
Hahaha, jag garvar fan så att jag gråter. Att folk som kör väldigt små leksaksmotorcyklar låg under intelligenssnittet visste jag redan, men det här är ju för fan helt hysteriskt roligt. Skriv mer xr2, det är ju humor!

"konkurensvärket" - AHAHAHAHA, stavfel när de är som bäst! Helt outstanding. Skolväsendet har verkligen misslyckats, avskeda utbildningsministern.

/ mvh: kille utan barn

xr2 skrev:
Ursäkta mig. men varför har du påbörjat detta forum, det e inte bra för barn som läser detta så jag tycker att ni skall sluta trakasera varandra, för att annars kommer vi att stoppa all traffik som har att göra med importen från Kina samt andra länder som importerar varor så som: off-road bikes, minibikes, atv m.m Så forsätter detta, kommer vi att skicka en ansökan till konkurensvärket samt skattemyndigheterna och granskningsmyndigheterna för att stoppa al FÖRSÄLJNING inom minimotocyklar.

För mer info e ni välkomna att besöka våran hemsida:

www.tullverket.se

Mvh: Lars Göran Pettersson.
Tullverket i Göteborg (arendal)
Betnr: 3464859
Men för i helvete :rofl "Påbörjat"
Ska du som tjänsteman göra allt det där för att folk tjabblar lite på ett forum?
Jag är lessen men jag måste nog nominera dig till veckans cyber-tomte på sporthoj. Det är just nu jämnt skägg mellan dig och Coole Bengt eller vad han hette.

Du stavar som ett barn, kan ju knappast tro att du är nån tjänsteman.
För dina anklagelser bör du ha en grund, vilket jag själv vet att du inte har så jag tänker ta reda på vem du är.
Och har du handlat av mig tidigare så var vänlig och sluta med det.

Mvh

sgtpepper skrev:
Hahaha, jag garvar fan så att jag gråter. Att folk som kör väldigt små leksaksmotorcyklar låg under intelligenssnittet visste jag redan, men det här är ju för fan helt hysteriskt roligt. Skriv mer xr2, det är ju humor!

"konkurensvärket" - AHAHAHAHA, stavfel när de är som bäst! Helt outstanding. Skolväsendet har verkligen misslyckats, avskeda utbildningsministern.

/ mvh: kille utan barn

Du är nog på fel forum för de uttalandena...

xr2 skrev:
welcome to Gothenburg my swedish friand>:

Regards:
BLACK POWER SWEDEN. :huvet

Ursäkta mig. men varför har du påbörjat detta forum, det e inte bra för barn som läser detta så jag tycker att ni skall sluta trakasera varandra, för att annars kommer vi att stoppa all traffik som har att göra med importen från Kina samt andra länder som importerar varor så som: off-road bikes, minibikes, atv m.m Så forsätter detta, kommer vi att skicka en ansökan till konkurensvärket samt skattemyndigheterna och granskningsmyndigheterna för att stoppa al FÖRSÄLJNING inom minimotocyklar.

www.tullverket.se

Det går utför med det här landet när inte ens officiella representanter för statliga myndigheter kan stava ordentligt. :rolleyes:

Last edited:
xr2 skrev:
welcome to Gothenburg my swedish friand>:

Regards:
BLACK POWER SWEDEN. :huvet

www.tullverket.se

Nu måste man ju allt undra hur skulle tullverket kunna ha något med detta
att göra överhuvudtager och enligt denna verkar det tydligen som att
alla som säljer minimoto o liknande gör det på ett olagligt vis , för hur
ska man annars kunna stoppa en seriös import av just sådana

Börjar undra om inte denna person har väldigt nära anknytning till
just BIrka import eftersom att han går på alla som överhuvudtaget
nämner någt dåligt om birka import.

Du undrar hur gammal jag är , 30 år med 2 barn
så nu slipper do tro att jag är en litet moppfan

XR2 kul att du använder samma benämning som birka gör på sin
110 cc minicross är det kanske mer än ett sammanträffande

Sparar en kopia av den här tråden om det visar sig gå till rätten. Tills dess, är tråden stängd.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back